Ολέθρια σχέση

Διανύουμε πλέον την εποχή όπου η τηλεόραση τροφοδοτεί την πολιτική και η πολιτική την τηλεόραση.

Διανύουμε πλέον την εποχή όπου η τηλεόραση τροφοδοτεί την πολιτική και η πολιτική την τηλεόραση. Μια σχέση αμφίδρομη και επιβεβαιωμένη η οποία επηρεάζει σημαντικά τη γνώμη της πλειοψηφίας των ψηφοφόρων τηλεθεατών αλλά και την καριέρα των υποψήφιων πολιτικών. Ειρωνικό το σχόλιο του κ. Ευάγγελου Βενιζέλου για το Ποτάμι για το οποίο ερωτώμενος ευχήθηκε «Καλή επιτυχία σε εκπομπές που θέλουν να γίνουν κόμματα». Ωστόσο, ο πρόεδρος του ΠαΣοΚ ηγείται μιας παράταξης η οποία ουκ ολίγες φορές άντλησε υποψηφίους από τον μαγικό κόσμο της τηλεόρασης. Και δεν είναι μόνο το ΠαΣοΚ φυσικά. Ολα σχεδόν τα κόμματα έσπευσαν στο παρελθόν να αξιοποιήσουν τη συγκεκριμένη δεξαμενή προσώπων. Εν τω μεταξύ ακούγονται διάφορα ονόματα τα οποία θα στελεχώσουν τα ψηφοδέλτια των εκλογών του Μαΐου. Μεταξύ αυτών παρουσιάστριες και μοντέλα υπό απόσυρση. Τι είναι αυτό που γοήτευσε λοιπόν τα κομματικά στελέχη ώστε να τα προσεγγίσουν; Η πολιτική σκέψη ή η κοινωνική δράση τους; Ας μη γελιόμαστε. Η δύναμη της τηλεόρασης και των μέσων, τα εξώφυλλα και η αναγνωρισιμότητα είναι τα θέλγητρα στα οποία υποκύπτουν σχεδόν όλοι οι πολιτικοί ηγέτες. Η πολιτική λοιπόν γίνεται θέαμα και η ουσία του πολιτικού λόγου αποδυναμώνεται καθώς ο ουσιαστικός στόχος είναι ο εντυπωσιασμός του τηλεθεατή και η κατάκτηση της μάζας. Το ίδιο όμως στοχεύει και η σαπουνόπερα.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Πολιτισμός
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk