«Το 2014 θα είναι η χρονιά της ολικής επαναφοράς της χώρας από πλευράς τουριστικής ζήτησης στην γερμανική αγορά. Εκτιμούμε ότι οι αφίξεις από Γερμανία θα κυμανθούν μεταξύ 2,5 και 2,7 εκατ. έναντι 2,3 εκατ. το 2013. Πέραν της εντυπωσιακής αύξησης της ζήτησης, παρατηρούμε την σαφή μεταστροφήστην αντιμετώπιση της Ελλάδας από τους Γερμανούς επισκέπτες, ως ενός τουριστικού προορισμού υψηλότερων προδιαγραφών και με καλύτερη σχέση ποιότητας – τιμής από ότι στο παρελθόν», δήλωσε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) κ. Ανδρέας Ανδρεάδης, στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης τουρισμού ITB που διεξάγεται στο Βερολίνο. «Εκτιμούμε ότι το τουριστικό «comeback» της Ελλάδας, όπως το περιγράφουν τα γερμανικά ΜΜΕ, έχει ευρύτερη σημασία και σηματοδοτεί θετικές εξελίξεις, γιατί δείχνει ότι η φιλική σχέση μεταξύ των δύο λαών έχει πλήρως αποκατασταθεί, ενώ τα αρνητικά στερεότυπα που επικράτησαν στο παρελθόν έχουν οριστικά ξεπερασθεί», πρόσθεσε.

Ο ίδιος αναφέρθηκε στην παρουσίαση της Marketing Greece και του νέου portalDiscoverGreece.com«με εντυπωσιακή συμμετοχή και εκτεταμένες θετικές αναφορές των μεγαλύτερων ΜΜΕ της Γερμανίας για τη σημαντική αυτή πρωτοβουλία του ιδιωτικού τομέα», ενώ τόνισε ότι «εξαιρετικά θετική εντύπωση δημιούργησε και η απόφαση ανοίγματος για πρώτη φορά των 30 σημαντικότερων μουσείων και αρχαιολογικών χώρων της χώρας, που δέχονται το 90% του συνόλου των επισκεπτών, από 08:00 έως 20:00 για το διάστημα 1η Απριλίου έως την 31η Οκτωβρίου, ένα πάγιο αίτημα του ΣΕΤΕ που με πρωτοβουλία του Πρωθυπουργού, έγινε επιτέλους πραγματικότητα».