Υπουργικές υποσχέσεις για μείωση του κόστους των προϊόντων

Τη μείωση των τιμών των προϊόντων και τη μετατροπή της Ελλάδας σε κόμβο της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας υπόσχεται να φέρει το σχέδιο νόμου για την Εφοδιαστική Αλυσίδα που παρουσίασαν την Τρίτη οι υπουργοί Υποδομών κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης και Ανάπτυξης κ. Κωστής Χατζηδάκης.

Τη μείωση των τιμών των προϊόντων και τη μετατροπή της Ελλάδας σε κόμβο της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας υπόσχεται να φέρει το σχέδιο νόμου για την Εφοδιαστική Αλυσίδα που παρουσίασαν την Τρίτη οι υπουργοί Υποδομών κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης και Ανάπτυξης κ. Κωστής Χατζηδάκης.
Όπως τόνισαν, πρόκειται για τη δουλειά που προέκυψε από την εργασία της μόνιμης επιτροπής logistics η οποία συστάθηκε πριν από έναν χρόνο.
Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών, η συγκεκριμένη συγκυρία αποτελεί μία μεγάλη ευκαιρία για την Ελλάδα και τις υποδομές της ώστε να καταστεί κέντρο διαμετακομιστικών δραστηριοτήτων μεταξύ Ευρώπης, Ασίας και Αφρικής.
Ο κ. Χρυσοχοΐδης τόνισε τη σημασία των συνδυασμένων μεταφορών, ενώ χαρακτήρισε ως μεγάλη την εξάρτηση που έχει η χώρα από τις οδικές μεταφορές, αλλά και ως αντινομία το γεγονός ότι τα φορτηγά δημόσιας χρήσης είναι 33 χιλιάδες και αυτά της ιδιωτικής χρήσης ένα εκατομμύριο.
Ο υπουργός Υποδομών υπογράμμισε ότι τα κέντρα εμπορευματικής αλυσίδας σε Θριάσιο και στρατοπέδου Γκόνου θα αποτελέσουν τη βάση για την ανάπτυξη μεγάλων επενδύσεων, οι οποίες σε συνδυασμό με την ιδιωτικοποίηση ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την παραχώρηση των υποδομών θα μετατρέψουν την Ελλάδα σε επίκεντρο δραστηριοτήτων logistics.
Σύμφωνα με τον κ. Χατζηδάκη, η τόνωση των logistics μπορεί να προκαλέσει τόνωση και σε άλλους τομείς της οικονομίας. Με το νομοσχέδιο, συνέχισε, αποσαφηνίζεται ο ορισμός των logistics και των 3PL, ξεκαθαρίζει το νομικό τοπίο, απελευθερώνεται η αγορά από εμπόδια, έρχονται οικονομίες κλίμακος και ενισχύεται ο ανταγωνισμός.
Επίσης, εξισώνονται οι όροι δόμησης των αποθηκευτικών χώρων και με τα βιομηχανικά κτίρια, απλοποιείται το πλαίσιο για την αδειοδότηση κέντρων αποθήκευσης, θεσπίζεται η αστική μεταφορά και δίδεται η αρμοδιότητα στους δήμους να χωροθετήσουν σημεία προσωρινής συγκέντρωσης των φορτίων.
Ακόμη, θεσπίζονται επιχειρηματικά πάρκα εφοδιαστικής αλυσίδας εθνικής εμβέλειας. Όσες επιχειρήσεις αδειοδοτήθηκαν με τους προηγούμενους νόμους, θα θεωρείται ότι έχουν ήδη συμμορφωθεί με τον νέο νόμο, ενώ όσες δεν ακόμη διαθέτουν ακόμη άδεια λειτουργίας, θα πρέπει μέσα σε δύο χρόνια να καταθέσουν δικαιολογητικά.
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk