Ανοιγμα στην ΕΕ και στον Καναδά από τη Samsung

Δυναμική ενίσχυση της παρουσίας της στον τομέα του λιανικού εμπορίου επιχειρεί η Samsung σε δύο από τις μεγαλύτερες αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται, της Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής.

Δυναμική ενίσχυση της παρουσίας της στον τομέα του λιανικού εμπορίου επιχειρεί η Samsung σε δύο από τις μεγαλύτερες αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται, της Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της «Wall Street Journal», μέσα στους επόμενους μήνες ο τεχνολογικός κολοσσός σκοπεύει να τριπλασιάσει τα καταστήματά του στην Ευρώπη, ενώ παράλληλα θα ανοίξει 90 νέα περίπτερα στον Καναδά μέσα στα εμπορικά καταστήματα της αμερικανικής πολυεθνικής εταιρείας ηλεκτρονικών ειδών Best Buy.

«Στην Ευρώπη τα καταστήματα με την επωνυμία της Samsung ανοίγουν αργά αλλά σταδιακά από το 2008 σε πόλεις όπως η Φρανκφούρτη και το Λονδίνο. Αλλά σκοπεύουμε να επιταχύνουμε τη διαδικασία, με τουλάχιστον 75 επιπλέον ανοίγματα να έχουν προγραμματιστεί για τους επόμενους μήνες»
τόνισε σε επίσημη ανακοίνωσή της η εταιρεία.
Η Samsung, σε αντίθεση με τους μεγάλους ανταγωνιστές της όπως η Apple, έχει ελάχιστα ιδιόκτητα καταστήματα. Αντίθετα, επιλέγει να αναθέτει το λιανικό της εμπόριο σε εξωτερικούς συνεργάτες-εταιρείες τις οποίες εποπτεύει ώστε να διασφαλίζει ότι τα καταστήματά της ανά τον κόσμο έχουν κοινή αίσθηση και προσφέρουν την ίδια ποιοτική εμπειρία στους καταναλωτές. Γι’ αυτό και στο παρελθόν στηρίχθηκε κατά κύριο λόγο στην ενοικίαση ενός χώρου ή στη δημιουργία διαφημιστικού περιπτέρου μέσα σε πολυκαταστήματα.
Ο νοτιοκορεατικός γίγαντας φαίνεται όμως ότι αλλάζει τακτική, επισημαίνει η αμερικανική εφημερίδα, «κυρίως λόγω των αυξανόμενων πιέσεων στην αγορά των έξυπνων κινητών τηλεφώνων (smartphones) από ένα κύμα νέων κατασκευαστών που πωλούν τηλέφωνα σε χαμηλή τιμή με βάση το λειτουργικό σύστημα Android της Google».
Για πολλά χρόνια η λιανική επέκταση της Samsung στηριζόταν στην ανάδειξη της επωνυμίας της μέσω καταστημάτων λιανικής πώλησης κυρίως στην ασιατική αγορά. Στη συνέχεια προχώρησε σε ορισμένες πειραματικές συνεργασίες με καταστήματα και αλυσίδες λιανικής πώλησης όπου φιλοξενούνταν τα προϊόντα της εταιρείας – όπως συνέβη την περασμένη άνοιξη, όταν η εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι καταναλωτές θα μπορούν να βρίσκουν τα κινητά τηλέφωνα, τις ταμπλέτες και τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά είδη της σε καθένα από τα 1.400 καταστήματα της Best Buy στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η Samsung, συνεχίζει το δημοσίευμα, δεν αποκαλύπτει τον αριθμό των καταστημάτων της σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά συνολικά οι λιανικές πωλήσεις αντιπροσώπευαν περίπου το ένα τέταρτο των εσόδων του τρίτου τριμήνου της περασμένης χρονιάς, τα οποία άγγιξαν τα 56 δισ. δολάρια.
Παρά το γεγονός όμως ότι το τέταρτο τρίμηνο του 2013 οι πωλήσεις smartphones της νοτιοκορεατικής εταιρείας κυμάνθηκαν μεταξύ 85 και 87 εκατομμυρίων και την ανέδειξαν στον τρίτο μεγαλύτερο κατασκευαστή παγκοσμίως, η Samsung δεν έχει καταφέρει ακόμη να χτυπήσει τον ανταγωνισμό στην αμερικανική και στην καναδική αγορά, όπου τον πρώτο λόγο έχει η Apple. Τα πράγματα για την εταιρεία είναι όμως καλύτερα στην Ευρώπη, όπου κατέχει το 39% της αγοράς σε σχέση με το 19% της Apple.
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk