Βαρβιτσιώτης: Περιμένουμε πρόταση ΤΑΙΠΕΔ για ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ

Σε εκκρεμότητα παραμένει η αποκρατικοποίηση του ΟΛΘ καθώς το Ταμείο Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) δεν έχει ακόμη καταλήξει σε συγκεκριμένη πρόταση για το πώς σκοπεύει να προχωρήσει στην αξιοποίηση του λιμανιού. Την σχετική αναφορά έκανε ο αρμόδιος υπουργός Ναυτιλίας κ. Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, μιλώντας σήμερα Τρίτη στην Θεσσαλονίκη από το βήμα του συνεδρίου του Economist.  

Σε εκκρεμότητα παραμένει η αποκρατικοποίηση του ΟΛΘ καθώς το Ταμείο Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) δεν έχει ακόμη καταλήξει σε συγκεκριμένη πρόταση για το πώς σκοπεύει να προχωρήσει στην αξιοποίηση του λιμανιού. Την σχετική αναφορά έκανε ο αρμόδιος υπουργός Ναυτιλίας κ. Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, μιλώντας σήμερα Τρίτη στην Θεσσαλονίκη από το βήμα του συνεδρίου του Economist.

«Το ΤΑΙΠΕΔ δεν έχει ακόμη καταλήξει σε συγκεκριμένη πρόταση προς το υπουργείο για το πώς σκοπεύει να προχωρήσει στην αξιοποίηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης. Είμαστε σε ανοιχτό διάλογο, δεν κρυβόμαστε […] Έχει κλείσει το κρατικοδίαιτο μοντέλο ανάπτυξης και η νέα γενιά θέλει περισσότερες διεθνείς συνεργασίες και ανταγωνιστικότητα» σημείωσε ο κ. Βαρβιτσιώτης .

Σε ό,τι αφορά το λιμάνι του Πειραιά ο υπουργός σημείωσε ότι εντός των επόμενων ημερών θα κατατεθεί προς έγκριση στη Βουλή η πρόσκληση εκδήλωσης επενδυτικού ενδιαφέροντος για την πώληση του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ).

Μέχρι πρόσφατα, πρόσθεσε ο υπουργός, η Ελλάδα κοιτούσε τα λιμάνια της ως υποδομές, με στόχο την τοπική ανάπτυξη και την εξυπηρέτηση εσωτερικού εμπορίου. «Τα τελευταία χρόνια, αυτή η στρατηγική έχει αλλάξει[…] Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του Πειραιά, που από περιφερειακό λιμάνι έχει γίνει σήμερα ένα από τα κεντρικά της Ευρωπαϊκής Ένωσης» κατέληξε.

Ο κ. Βαρβιτσιώτης πρόσθεσε ότι οι ναυτιλιακές μεταφορές αποτελούν υψηλή προτεραιότητα στο πλαίσιο της ελληνικής προεδρίας, ενώ επισήμανε την ανάγκη χάραξης μιας συνολικής πολιτικής για την ευρωπαϊκή ναυτιλία, αντί των αποσπασματικών στρατηγικών ανά γεωγραφική περιφέρεια.

Όπως είπε, «ο κίνδυνος που υπάρχει, σε περίπτωση που (στην ΕΕ) υιοθετούμε περιφερειακές πολιτικές για τη ναυτιλία, είναι το έργο να μην φύγει, π.χ. από τον Πειραιά για να μετακομίσει στο Ρότερνταμ, αλλά να πάει σε χώρες της Ασίας».

Πρόσθεσε ότι στόχος της ελληνικής προεδρίας αποτελεί επίσης η ενίσχυση της προσέλευσης στο ναυτικό επάγγελμα, με προοπτική «από 5,5 εκατ. εργαζόμενους να φτάσουμε στα 7 εκατ. το 2020 στην Ευρώπη».

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk