Μaxi σχέδια για ΜINI και Rolls-Royce SUV!

«Το MINI είναι ένα μικρό αμάξι αλλά με τεράστιο μέλλον». Η φράση αυτή ανήκει στον Πίτερ Σβαρτζενμπάουερ,

«Το MINI είναι ένα μικρό αμάξι αλλά με τεράστιο μέλλον». Η φράση αυτή ανήκει στον Πίτερ Σβαρτζενμπάουερ, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της BMW, με καθήκοντα επικεφαλής για τις μάρκες MINI Cooper και Rolls-Royce που ανήκουν στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.
Ο γερμανός μάνατζερ, ο οποίος μετακόμισε στην BMW μόλις τον Απρίλιο της περασμένης χρονιάς από την επίσης γερμανική Audi, εμφανίζεται έτοιμος να αντιμετωπίσει τα δύο μεγάλα ζητήματα που εγείρονται όσον αφορά τη μελλοντική πορεία των δύο επωνυμιών. Οπως επισημαίνει η εφημερίδα «The Sunday Times», ο Σβαρτζενμπάουερ «καλείται αφενός να δώσει μια λύση στην «κρίση μέσης ηλικίας» της MINI και αφετέρου μια απάντηση στο ερώτημα αν θα πρέπει η Rolls-Royce να κυκλοφορήσει ένα τετρακίνητο (4Χ4) μοντέλο αυτοκινήτου».
Το πρώτο MINI Cooper δημιουργήθηκε το 1959 και αποτελούσε για πολλές δεκαετίες το πετράδι του στέμματος της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Οι λάτρεις του μοντέλου υποστηρίζουν ότι οφείλει την επιτυχία του στο γεγονός ότι για αρκετά χρονιά δεν μετέβαλε καθόλου το ύφος και τον σχεδιασμό του, κάτι που – όπως, αντίθετα, υποστηρίζουν οι επικριτές του – άλλαξε από τη στιγμή που η βρετανική μάρκα πέρασε στα χέρια της BMW το 2000.
Ο γερμανικός κολοσσός εφήρμοσε στο MINI τη φιλοσοφία που ακολουθεί σε όλα τα μοντέλα του και βασίζεται στην ποικιλία, στην πρωτοτυπία και στη διαφορετικότητα. «Το αυτοκίνητο που έχτισε τη φήμη του γύρω από τη μοναδικότητα του μοντέλου του έχει υποστεί τόσο πολλές επεμβάσεις που, σαν κάποια γερασμένη σταρ του Χόλιγουντ, έχει σχεδόν ξεχάσει πώς ήταν στην πραγματικότητα» γράφει χαρακτηριστικά η βρετανική εφημερίδα.
Την άποψη αυτή φαίνεται ότι κατανοεί και συμμερίζεται και ο Πίτερ Σβαρτζενμπάουερ.

«Καταλαβαίνω γιατί ορισμένοι ανησυχούν. Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί όσον αφορά τον αριθμό των παραλλαγών του MINI αλλά και το μέγεθός του»
είπε ο ηλικίας 55 ετών μάνατζερ μιλώντας στους δημοσιογράφους στην παρουσίαση του νέου μοντέλου της εταιρείας MINI John Cooper Works στην Εκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ. Ο Σβαρτζενμπάουερ αποκάλυψε επίσης ότι σκοπεύει να μειώσει τον αριθμό των μοντέλων της MINI από τα επτά που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στα τέσσερα ή πέντε.
Σημειωτέον ότι το 2013 οι πωλήσεις του γνωστού αυτοκινήτου ξεπέρασαν τις 66.000, ενώ για το 2014 ο επικεφαλής της εταιρείας προβλέπει αύξηση περίπου 5%.
Αναφορικά με τα σχέδιά του για τη Rolls-Royce o Πίτερ Σβαρτζενμπάουερ άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο δημιουργίας για πρώτη φορά στην ιστορία της πολυτελούς μάρκας αυτοκινήτων ενός τετρακίνητου μοντέλου – ή SUV, κατά την ορολογία της αγοράς. «Αν κοιτάξει κανείς τι είδους αυτοκίνητα ταιριάζουν σε μια μάρκα όπως η δική μας, αυτομάτως σκέφτεται ένα SUV. Το 80% των ιδιοκτητών ενός μοντέλου Rolls-Royce είναι κάτοχοι και ενός πολυτελούς 4Χ4 αμαξιού» επισημαίνει ο βετεράνος στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας μάνατζερ.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk