• Αναζήτηση
  • Απόλυτα επιτυχημένη η «Λευκή νύχτα» – Χιλιάδες οι Αθηναίοι στο κέντρο

    Μεγάλη ήταν η ανταπόκριση του κόσμου στο θεσμό της Λευκής Νύχτας που πραγματοποιήθηκε το βράδυ του Σαββάτου 28 Δεκεμβρίου στο κέντρο της Αθήνας. Χιλιάδες Αθηναίοι περπάτησαν στην Ερμού και τους γύρω δρόμους, είτε για να κάνουν τα ψώνια τους είτε για να απολαύσουν την βόλτα τους υπό τους ήχους της μουσικής.

    Μεγάλη ήταν η ανταπόκριση του κόσμου στο θεσμό της «Λευκής Νύχτας» που πραγματοποιήθηκε το βράδυ του Σαββάτου 28 Δεκεμβρίου στο κέντρο της πρωτεύουσας. Χιλιάδες Αθηναίοι περπάτησαν στην Ερμού και τους γύρω δρόμους, είτε για να κάνουν τα ψώνια τους είτε για να απολαύσουν την βόλτα τους υπό τους ήχους της μουσικής.

    Η παράταση του ωραρίου λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων το Σάββατο, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων της «Λευκής Νύχτας» του δήμου Αθηναίων, «είχε απόλυτη επιτυχία», δήλωσε ο πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ) Βασίλης Κορκίδης, αν και παραδέχτηκε ότι οι πωλήσεις μπορεί να μην ήταν ανάλογες της προσέλευσης του κόσμου.

    Το βράδυ του Σαββάτου η Ερμού και οι γύρω δρόμοι ήταν γεμάτοι με κόσμο, καθώς τα καταστήματα παρέμειναν ανοικτά έως τις 11 το βράδυ. Το ενδιαφέρον συγκέντρωναν τα καταστήματα με παιδικά παπούτσια, τα είδη δώρων και τα καταστήματα με είδη ρουχισμού, αν και μένει να αποδειχθεί κατά πόσο αυτό μεταφράστηκε σε αύξηση τζίρου.

    «Το βράδυ του Σαββάτου με πρωτοβουλία του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών τα εμπορικά καταστήματα στο κέντρο της Αθήνας, παρέμειναν ανοικτά και φωτεινά μέχρι αργά στο πλαίσιο των εορταστικών εκδηλώσεων της «Λευκής Νύχτας» που διοργάνωσε ο Δήμος με μουσικές εκδηλώσεις στην Πλατεία Συντάγματος.

    »Η παράταση του ωραρίου λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων τη συγκεκριμένη ημέρα, είχε απόλυτη επιτυχία, αφού χιλιάδες κόσμου επισκέφτηκαν το κέντρο της Αθήνας και έδωσαν στη Πρωτεύουσα μία εικόνα αναζωογόνησης.

    »Οι πωλήσεις μπορεί να μην ήταν ανάλογες με τη προσέλευση των επισκεπτών, αλλά το αποτέλεσμα επιβεβαιώνει ότι η συμμετοχή των ανοικτών εμπορικών καταστημάτων δημιουργεί πάντα συγκέντρωση κόσμου με διάθεση να δει τις βιτρίνες και να διασκεδάσει με μικρές «έξυπνες» αγορές.

    »Το συμπέρασμα που προκύπτει και πρέπει να εξετάσουμε πολύ προσεκτικά είναι ότι πλέον το λιανεμπόριο της Αθήνας και της κάθε πόλης, πρέπει να ακολουθεί τον καταναλωτή και όχι ο καταναλωτής το λιανεμπόριο, πρέπει να τον προσελκύει και όχι να τον περιμένει» αναφέρει ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ.

    «Όσο για το «μπάχαλο» της τελευταίας Κυριακής του χρόνου νομίζω ότι επιβεβαιώνεται για άλλη μια φορά η προχειρότητα αυτών που μπορούν και δεν θέλουν και η σκοπιμότητα αυτών που θέλουν και δεν μπορούν να ανοίξουν τις Κυριακές. Ελπίζω τα λάθη της χρονιάς που φεύγει, να είναι προς γνώση και συμμόρφωση όλων μας» καταλήγει ο κ. Κορκίδης.

    Κοινωνία
    One Channel
    Ο νέος ενημερωτικός τηλεοπτικός σταθμός της Ελλάδας
    Σίβυλλα
    Helios Kiosk