Δυναμική παρουσία της Ελλάδας στον τουρισμό πολυτελείας

Τη δυναμική της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού πολυτελείας, με έμφαση στον συνδυασμό αυθεντικότητας, ποιότητας, εξυπηρέτησης και φιλοξενίας, καθώς και στην ανάδειξη των πολλών ξεχωριστών στοιχείων της για το brand «Ελλάδα», ανέδειξε το συνέδριο The ΙΙ Business of Luxury Conference. Επιπλέον, παρουσιάστηκαν οι ευκαιρίες που προσφέρει προς αυτήν την κατεύθυνση η ανάδειξη και καθιέρωση της χώρας ως κορυφαίου γαστρονομικού προορισμού.
Πρόκειται για τη δεύτερη συνεδριακή εκδήλωση (www.businessofluxury.gr) που διοργανώνεται στην Ελλάδα, με αντικείμενο τη στρατηγική, το positioning και την προώθηση των ειδών και υπηρεσιών πολυτελείας. Με αντικείμενο την επιχειρησιακή διάσταση της αγοράς της πολυτέλειας στη χώρα και διεθνώς και τίτλο «Understanding & Engaging the New Luxury Consumer», στο συνέδριο συμμετείχαν πάνω από 200 άτομα και διακεκριμένοι ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Στα βασικά συμπεράσματα του συνεδρίου περιλαμβάνεται και η μεταστροφή της ψυχολογίας των καταναλωτών πολυτελών αγαθών, οι οποίοι επιδιώκουν την πολυτέλεια μέσα από το πρίσμα της διεξόδου από την κρίση. Ως «πολυτέλεια» ορίζεται η αίσθηση και η εμπειρία που προσφέρουν ένα αγαθό ή μια υπηρεσία, τα οποία έχουν χαρακτηριστικά την υψηλή αισθητική, την αυθεντικότητα, την ποιότητα, την άνεση και την καινοτομία.
Η θεματολογία του συνεδρίου αναπτύχθηκε μέσα από τέσσερις ενότητες: «Η πολυτέλεια στη ζωή μας», «Στρατηγικές προσεγγίσεις για τις μάρκες πολυτελείας», «Η Ελλάδα ως προορισμός πολυτελείας» και «Η αλήθεια για την πολυτέλεια στην Ελλάδα». Επίσης έγινε αναφορά σε εγχώρια προϊόντα και εταιρίες – πρεσβευτές του κλάδου πολυτελείας, τα οποία είναι σε θέση να διακριθούν στις αγορές του εξωτερικού, ως καταξιωμένες εταιρίες ή ακόμα και νέες επιχειρηματικές προσπάθειες. Στο πλαίσιο του συνεδρίου πραγματοποιήθηκε εξάλλου η επίσημη παρουσίαση της πρωτοβουλίας «Delian League», του Ελληνικού Συνδέσμου για την Αριστεία, ο οποίος αποσκοπεί στη διεθνή προώθηση της ελληνικής δημιουργίας υψηλής ποιότητας, εμπνευσμένης από τον ελληνικό πολιτισμό και την ελληνική τεχνοτροπία, με βάση το τρίπτυχο «ποιότητα-πολυτέλεια-αριστεία».
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk