Να επεκτείνει το δίκτυό της με 20 ακόμα ξενοδοχεία τα επόμενα δύο χρόνια, ξεπερνώντας τα 40 σε Ελλάδα και το εξωτερικό, φιλοδοξεί η AquaVistaHotels.

Η ελληνική αλυσίδα η οποία έχει έδρα στο Λονδίνο και θυγατρική στη Σαντορίνη, περιλαμβάνει ήδη 23 μονάδες, μέσω διαχείρισης ή affiliation στην Ελλάδα και τη Μεγάλη Βρετανία. Οι περισσότερες μονάδες βρίσκονται στη Σαντορίνη, επισημαίνει ο πρόεδρος και ιδρυτής τηςAquaVistaHotelsκ. Γιώργος Γραφάκος, καθώς ανέρχονται στις 16, ενώ πέντε μονάδες είναι στη Μύκονο, μία στην Κρήτη και μία στη Μεγάλη Βρετανία.

Η αλυσίδα, η οποία ιδρύθηκε το 2009, εκπροσωπεί κυρίως μονάδες μικρής δυναμικότητας, κατηγορίας τριών αστέρων, τύπου boutique και ήδη αναπτύσσει συνέργιες στο εξωτερικό, για την ένταξη ξενοδοχείων στο δίκτυό της σε Ελλάδα, Μεγάλη Βρετανία και Ιταλία. Παράλληλα πέρα από τη Μύκονο και τη Σαντορίνη, διερευνά συνεργασίες με μονάδες και σε άλλα νησιά των Κυκλάδων (π.χ. Νάξο), αλλά και σε χειμερινούς προορισμούς.
Αναφερόμενος στην κίνηση των μονάδων το 2013, ο κ. Γραφάκος τονίζει ότι το 2013 παρατηρήθηκε άνοδος 20% σε πωλήσεις και έσοδα, ενώ το 2014 αναμένεται να καταγραφεί ρεκόρ πωλήσεων και τις τιμές να έχουν ενισχυθεί κατά 5% – 10%, με την προϋπόθεση να διατηρηθεί η πολιτική σταθερότητα στη χώρα. Ηδη οι κρατήσεις στις μονάδες του δικτύου παρουσιάζουν αυξημένη ζήτηση, η οποία βρίσκεται περίπου τρεις μήνες μπροστά, σε σύγκριση με την περσινή χρονιά, ενώ διαπιστώνονται και τάσεις επιμήκυνσης της περιόδου, τόσο στην αρχή, όσο και στο τέλος. Βασικές αγορές του δικτύου είναι η Μεγάλη Βρετανία, οι ΗΠΑ και η Αυστραλία, ενώ ανάπτυξη παρατηρείται από χώρες όπως Κορέα, Κίνα και Λίβανο. Περίπου 75% των κρατήσεων επίσης γίνεται μέσω Διαδικτύου.
«Ο αυξανόμενος ανταγωνισμός οδηγεί τις μικρές μονάδες στην αναζήτηση ένταξης σε κάποιο δίκτυο», υποστηρίζει ο κ. Γραφάκος, σημειώνοντας ότι στην παγκοσμιοποιημένη αγορά, οι μικρές μονάδες χρειάζονται ένα διευρυμένο δίκτυο πωλήσεων και μια προβολή, στοιχεία στα οποία συνήθως αδυνατούν να ανταποκριθούν λόγω του αυξημένου κόστους.

Επτά ξενοδοχειακές μονάδες στο Lamway Hotel Management Group
Επτά ξενοδοχειακές μονάδες σε Πάρο, Σαντορίνη, Νάξο περιλαμβάνει και το δίκτυο της εταιρίας Lamway Hotel Management Group, η οποία δραστηριοποιείται από το 2008 στη διαχείριση, την εμπορική εκμετάλλευση ξενοδοχειακών συγκροτημάτων και την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών. Οι στόχοι της εταιρίας για το 2014 αποβλέπουν στην διείσδυση της αγοράς της Μυκόνου και Ιου, αλλά και σε άλλους τουριστικούς προορισμούς εκτός των νησιών των Κυκλάδων. Η διείσδυση της εταιρίας σε νέες αγορές του εξωτερικού μέσω της στρατηγικής πωλήσεων και μάρκετινγκ προβλέπουν για το 2014, αύξηση του εισερχόμενου τουρισμού στα ξενοδοχεία που διαχειριζόμαστε της τάξεως του 10-15%.