Με την υπογραφή του Κωνσταντίνου Ρήγου, το «Καμπαρέ» έδωσε την πρεμιέρα του, το βράδυ της περασμένης Παρασκευής, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών (Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη). Το μιούζικαλ των Φρεντ Εμπ και Τζον Κάντερ, που μας μεταφέρει στο Βερολίνο του ΄30, λίγο πριν την άνοδο του Ναζισμού, παραμένει εξαιρετικά επίκαιρο, ιδιαίτερα στις μέρες μας. Με ήρωες τα πρόσωπα που κινούνται μέσα και γύρω από ένα υπόγειο καμπαρέ, όπου η Σάλλυ Μπόουλς αποτελεί το πρώτο όνομα, το έργο διατρέχει μια επικίνδυνη, όπως αποδείχθηκε, εποχή, μια εποχή που σημάδεψε τον κόσμο ολόκληρο. Μια εποχή που δοκιμάζονται οι άνθρωποι, γι΄αυτό που είναι, και οι σχέσεις τους, γι΄αυτό που εκφράζουν…
Χωρίς εκπλήξεις ούτε εντάσεις, η παράσταση του Κωνσταντίνου Ρήγου, που υπογράφει τη σκηνοθεσία, τη χορογραφία και τη σκηνογραφία, μοιάζει σαν να μην κατάφερε να ολοκληρωθεί, παρά τα καλά στοιχεία από τα οποία φτιάχθηκε. Σαν να της έλειπε κάτι: Η αμηχανία, η οποία φάνηκε κυρίως στο πρώτο μέρος (διάρκειας 90′, ενώ το δεύτερο γύρω στα 35΄), στέρησε από αυτό το «Καμπαρέ» τη δύναμη και τη δυναμική του. Σαν το θέμα με το θέαμα να μην ταυτίστηκαν. Σαν μια σκηνοθετική ατολμία να κυριάρχησε.. Ωστόσο, το «σφίξιμο» της είναι πολύ πιθναό να ..λυθεί και η παράσταση να «δέσει» όλο και περισσότερο. Ετσι, μακάρι να βρει και το νεύρο της…
Ο Δημήτρης Λιγνάδης στον ρόλο του Κομπέρ δικαίωσε την επιλογή: Ο ηθοποιός, άνοιξε κι έκλεισε το Καμπαρέ, φτιάχνοντας μια πλήρη περσόνα. Ανέδειξε τις εσωτερικές πλευρές του ήρωά του όσο και τις δεξιότητες του ίδιου και αποδείχθηκε ο πρωταγωνσιτής του μιούζικαλ _επί της ουσίας.
Εξαιρετικές οι φωνητικές ικανότητες της Μαρίας Ναυπλιώτου, που ερμήνευσε τη Σάλυ Μπόουλς _την άλλοτε σκληρή κι άλλοτε ανασφαλή απαιτητική ηρωίδα της. Ξεχωριστή η Τάνια Τσανακλίδου που ως Φροϊλάιν Σνάιντερ απέδειξε ότι διαθέτει και φωνή και ψυχή, πλάι στον πάντα ικανό Μιχάλη Μητρούση (Χερ Σουλτς). Επαρκής η Νάντια Μπουλέ στον ρόλο της Φροϊλάιν Κοστ καθώς και ο Παναγιώτης Μπουγιούρης ως Ερνστ Λούντβιχ. Βαρύ όμως το φορτίο για τον Γιώργο Νανούρη, που επωμίσθηκε τον ρόλο του αμερικανού συγγραφέα Κλίφορντ Μπράντσο, καταλύτη για τα πρόσωπα του έργου.
Επιτυχημένη η απόδοση των στίχων από τον Νίκο Μωραΐτη. Ενδιαφέρουσα πινελιά τα γυναικεία κοστούμια της ανδρικής ορχήστρας. Λίγες φάνηκαν οι χορογραφίες. Μελετημένος ο φωτισμός.
Ιδιαίτερα τρυφερές οι σκηνές με τον «Ανανά» _Τσανακλιδου και Μητρούσης, στο πρώτο μέρος, και με τον «Γορίλλα» του Δημήτρη Λιγνάδη, ως έναρξη του δεύτερου. Eπιβλητική η Μαρία Ναυπλιώτου στο κλασικό τραγούδι του «Καμπαρέ», «Mein Herr»….
Στην πρεμιέρα της Παρασκευής, που ξεκίνησε γύρω στις οκτώμιση, και έκλεισε με θερμά χειροκροτήματα, ήταν εκεί: Από τον υπουργό Δικαιοσύνης Χαράλαμπο Αθανασίου και τον Εθνικό Συντονιστή κατά της Διαφοθράς Ιωάννη Τέντε που κάθισαν μαζί, τον Διονύση Φωτόπουλο και τη Χαρούλα Αλεξίου ως τον Γιώργο Μαζωνάκη και τη Μιμή Ντενίση συνοδευόμενη από τη μητέρα και την αδελφή της καθώς και πλήθος ηθοποιών, κυρίως. Η βραδιά ολοκληρώθηκε με ένα ποτήρι κρασί και πολλά φλας για τους πρωταγωνιστές, που δεν έκρυβαν ούτε την κούρασή τους ούτε τη χαρά για την πρεμιέρα που μόλις είχε δοθεί.