Οι μεγάλοι οίκοι μόδας είναι αυτοί που καθορίζουν τις νέες τάσεις του χειμώνα και μέσα από τις καμπάνιες τους επιδιώκουν με ευρηματικούς τρόπους να παρουσιάσουν τις συλλογές τους, έτσι ώστε να ξεχωρίσουν. Τα κομμάτια τους είναι σίγουρα υπερβολικά ακριβά για αρκετούς από εμάς, αλλά μέσα από τις εντυπωσιακές φωτογραφικές λήψεις μπορούμε να ενημερωθούμε για την καινούρια σεζόν, να θαυμάσουμε το ταλέντο των σχεδιαστών και σίγουρα να ανανεωθούμε με τις νέες ιδέες. Ευτυχώς για εμάς, υπάρχουν και επιλογές περισσότερο προσιτές, οι οποίες θα μας επιτρέψουν να αλλάξουμε στυλ και να υιοθετήσουμε τη μόδα του χειμώνα.

Απολαύστε μαζί μας μερικές από τις ομορφότερες καμπάνιες της σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2013 και κάνετε τη δική σας λίστα επιθυμιών. Το φθινόπωρο πλησιάζει!

*Δείτε τις καμπάνιες και διαβάστε για την κάθε μία παρακάτω


Louis Vuitton

Οι «W» και «Capucines» είναι οι δύο νέες δερμάτινες τσάντες της Louis Vuitton για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2013, οι οποίες ήρθαν για να προστεθούν στην περίφημη «Monogram» συλλογή. Για την παρουσίασή τους, ο γαλλικός οίκος επέλεξε την αμερικανίδα ηθοποιό Μισέλ Ουίλιαμς, καθώς την ξεχώρισε ανάμεσα από πολλές σταρ «για το ανεξάρτητο πνεύμα της με το οποίο χάραξε το δικό της δρόμο στο star system του Χόλιγουντ, καθορίζοντας τον εαυτό της μέσα από το ξεχωριστό ταλέντο της, το πάθος για την τέχνη της, αλλά και με τις τολμηρές επιλογές των ρόλων της». Στα 32 της η γλυκιά ηθοποιός με το χαρακτηριστικό κοντοκουρεμένο και ξανθό μαλλί, έχει σίγουρα καταφέρει να θεωρείται μία από τα δυνατότερα χαρτιά της νέας γενιάς, επιλέγοντας πάντα ταινίες που θα αναδείξουν τα χαρίσματά της.

Οι δύο νέες δημιουργίες δεν θα μπορούσαν φυσικά να μην προστεθούν στη wish list κάθε γυναίκας που αγαπάει την κομψότητα και την πολυτελή ποιότητα, αναζητώντας παράλληλα και μια ανανέωση στα κλασικά αξεσουάρ της.

Kenzo

Αν σας λέγαμε ότι ο οίκος Kenzo συνεργάστηκε με ένα περιοδικό που έχει όνομα «Χαρτί Τουαλέτας» για τη νέα του φθινοπωρινή καμπάνια, τι θα περιμένατε να δείτε; Αν η απάντηση είναι «κάτι τρελό», τότε έχετε σίγουρα δίκιο. Το «Toilet Paper Magazine» ευθύνεται λοιπόν για τις άκρως σουρεαλιστικές και ποπ αρτ εικόνες που βλέπετε. Το περιοδικό ιδρύθηκε το 2010 από τους Μαουρίτσιο Κατελάν και Πιερπάολο Φεράρι, ασχολείται κυρίως με την τέχνη και είναι γνωστό για τις ιδιαίτερες, αμφιλεγόμενες και αρκετές φορές σοκαριστικές φωτογραφίες του.

Πρόκειται αδιαμφισβήτητα για μία από τις πιο ενδιαφέρουσες καμπάνιες της χρονιάς, ενώ πρωταγωνιστές είναι η γιαπωνέζα ηθοποιός Ρίνκο Κικούτσι και το μοντέλο Σον Ο’ Πράι. Βλέπουμε λοιπόν τις μινιατούρες τους να … καβαλούν ένα τεράστιο γυναικείο χέρι ή να βρίσκονται καρφιτσωμένες μαζί με έντομα, ενώ τα αξεσουάρ του ιαπωνικού οίκου απεικονίζονται και αυτά με χιούμορ και έντονα χρώματα. Εφευρετικότητα και φαντασία, δύο στοιχεία που συμβαδίζουν απόλυτα με το πνεύμα και τις δημιουργίες Kenzo.

Dior

Ο Ραφ Σίμονς συνεχίζει να αποδεικνύει ότι ο οίκος Dior είναι πλέον δικός του – μιλώντας πάντα σχεδιαστικά. Ο ανατρεπτικός δημιουργός μπορεί να νιώθει ήσυχος, τουλάχιστον μέχρι την παρουσίαση της επόμενης κολεξιόν του, αφού κατάφερε να αναλάβει έναν ιστορικό οίκο μόδας και όχι μόνο να τα βγάλει εις πέρας, αλλά να φέρει και την ανανέωση με τη δική του, ξεχωριστή υπογραφή.

Στη φθινοπωρινή καμπάνια για το 2013 που φωτογράφισε ο Γουίλι Βαντερπέρε, η γαλλική φινέτσα μπλέκεται ιδανικά με τη σαγηνευτική Ασία –ο οίκος άλλωστε έχει κάνει μεγάλα ανοίγματα στην Κίνα τα τελευταία δύο χρόνια. Τα κομψά παλτό με τα ιδιαίτερα layers εξισορροπούνται από τα ντελικάτα, μεταξωτά φορέματα. Αυτά όμως που κλέβουν την παράσταση είναι τα παπούτσια, οι τσάντες, αλλά και τα κοσμήματα. Αυτός είναι ο Dior του Ραφ Σίμονς και όχι το αντίθετο.

Miu Miu

Θυμίζοντας φιλμ νουάρ και εξυμνώντας την αγάπη για την περιπέτεια και την πρόκληση, η χειμωνιάτικη καμπάνια της Miu Miu για το 2013 τοποθετεί τα μοντέλα μέσα σε ένα άκρως κινηματογραφικό και μυστηριώδες σκηνικό, γεμάτο με ίντριγκα, αισθησιασμό και θηλυκότητα.

Θέλοντας να ακροβατήσει ανάμεσα στη φαντασία και την πραγματικότητα, στο όνειρο και τη συνειδητότητα, το διάσημο φωτογραφικό δίδυμο Inez & Vinoodh συνέλαβε με τον φακό του τα μοντέλα ανά ζευγάρια που αντανακλούν το ελεύθερο πνεύμα του ιταλικού οίκου.

Η σιλουέτα της γυναίκας Miu Miu για φέτος είναι τονισμένη και ογκώδης, χωρίς να χάνει τη ευαισθησία της, ενώ η σκοτεινή παλέτα των χρωμάτων ανακατεύεται με έντονες πινελιές από νέον ροζ, πορτοκαλί και φυσικά παστέλ. Κομμάτι κλειδί δεν είναι βέβαια άλλο από το μακρύ παλτό με τα polka dots ή ρίγες. Στυλ και χιούμορ σε ένα, αυτό ακριβώς που χρειάζονται οι μουντές μέρες!

Prada

«Κάτω από τα φώτα και το προσεκτικό βλέμμα του σκηνοθέτη, εννιά νέες και φιλόδοξες ηθοποιοί ανεβαίνουν στη σκηνή και ετοιμάζονται για τα κοντινά τους πλάνα. Ο κυνηγός και το θήραμα κοιτάνε ο ένας τον άλλο σαν άγρια θηρία. Η κάθε μία με τη σειρά της επιλέγεται και μπαίνει στην άκρη, όπως και τα σλάιντς σε ένα καρουσέλ. Είναι ένας χορός ανάμεσα στην πραγματικότητα και τη φαντασία, αυτές οι γυναίκες δεν είναι αυτές που εσείς νομίζετε…».

Ετσι περιγράφει η Prada τη νέα της καμπάνια και το βίντεο που συνοδεύουν την κολεξιόν της για τη σεζόν φθινόπωρο/χειμώνας 2013-2014. Ο ιταλικός οίκος μόδας επέλεξε τον γνωστό φωτογράφο μόδας Στήβεν Μέισελ και εννιά όμορφα και επίσης αναγνωρίσιμα μοντέλα για το διαφημιστικό και το αποτέλεσμα δικαιώνει, καθώς πρόκειται θα τολμούσαμε να πούμε για την πιο επιτυχημένη καμπάνια της νέας σεζόν.

Sisley

Αν κάποιος οίκος θέλει να κάνει δυναμικό comeback και να θεωρηθεί αυτόματα cool, τότε πρέπει να κάνει μια έξυπνη επιλογή προσώπων για την καμπάνια του. Και εδώ μπορούμε να πούμε ότι για τον φετινό χειμώνα η Sisley πέτυχε διάνα.

Στη νέα της καμπάνια για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2013-14 μας αποκαλύπτει τον κόσμο δύο στιλάτων ανθρώπων, ζευγάρι στη ζωή και στις φωτογραφίες. Η Τζόρτζια Μέι Τζάγκερ, νεαρό μοντέλο και κόρη του Μικ – ένας είναι ο Μικ!- και ο σύντροφός της Τζος ΜακΚέλαν, μοντέλο και μουσικός, φοράνε το στυλ της Sisley δημιουργώντας μια ακολουθία από μη συμβατικές αντιθέσεις όπου το πνεύμα του rock ‘n’ roll επαναπροσδιορίζεται από την κομψότητα ενός γαλλικού κάστρου. Και όλα αυτά υπό το δημιουργικό πρίσμα ενός ευρηματικού φωτογράφου όπως ο Ολιβιέρ Ζαμ.

Ομορφοι πρωταγωνιστές, γνήσια ροκ γονίδια και ρούχα που θέλουμε – και κυρίως έχουμε την οικονομική δυνατότητα να αποκτήσουμε. Τι άλλο να ζητήσει κανείς;