Στη στρατηγική που πρέπει να ακολουθούν οι εταιρείες και στην ευελιξία που είναι απαραίτητο να έχουν στην εποχή της κρίσης αναφέρθηκε σε ομιλία του στο ετήσιο Επιχειρηματικό Συμπόσιο του Πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου ΑΝΤ1 κ. Θοδωρής Κυριακού.
Εφέτος το θέμα του συμποσίου, που διοργανώθηκε για 18η χρονιά από το Κέντρο Διεθνών Οικονομικών και Διαχείρισης του γνωστού πανεπιστημίου και στο οποίο συμμετείχαν επιστήμονες, οικονομολόγοι, ακαδημαϊκοί και επιχειρηματίες απ’ όλον τον κόσμο, ήταν το μέλλον της Ευρώπης που διέρχεται μια από τις σημαντικότερες κρίσεις στην ιστορία της.
Στην ομιλία του ο κ. Κυριακού αναφέρθηκε στον διττό τρόπο λειτουργίας μιας επιχείρησης, σύμφωνα με τον οποίο από τη μία «πρέπει να ακολουθεί ένα συγκεκριμένο σχέδιο δράσης που περιλαμβάνει την περικοπή των δαπανών» και από την άλλη «να αναπτύξει μια επιθετική στρατηγική εξαγορών στις αγορές που κινούνται καθοδικά και προσφέρουν περιουσιακά στοιχεία με ελκυστικές τιμές και μακροπρόθεσμες προοπτικές ανάπτυξης και, φυσικά, στις αγορές όπου οι τοπικοί παίκτες, οι τοπικοί ανταγωνιστές, δεν είναι προετοιμασμένοι για την κρίση». Επιπλέον, τόνισε ότι μια επιχείρηση δεν πρέπει να βλέπει μόνο τα προβλήματα αλλά και τις ευκαιρίες που δημιουργούνται. «Ο δρόμος για την επιτυχία περνάει από τον σεβασμό που πρέπει να δείχνει κάθε εταιρεία για τους πελάτες της, τις καινοτόμες ιδέες, την κοινωνική ευαισθησία που όλοι πρέπει να έχουν σε εποχές κρίσης και στην επικοινωνία» είπε χαρακτηριστικά.
Τέλος, αναφερόμενος στην πορεία του ομίλου ΑΝΤ1 επεσήμανε ότι τα τελευταία χρόνια σημειώνει σημαντική άνοδο, εστιάζοντας στις ανάγκες του τηλεοπτικού κοινού και επενδύοντας στο προσωπικό του ομίλου, αξιοποιώντας παράλληλα όλες τις πιθανές ευκαιρίες που μπορεί να προσφέρει η παρούσα κρίση.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ