Κι όμως. Παρά την αίσθηση ότι λόγω του καύσωνα και της αργίας του Αγίου Πνεύματος τα «μπάνια του λαού» θα παραγκώνιζαν τις πολιτικές εξελίξεις σε επίπεδο προτιμήσεων, εν τούτοις ο ανασχηματισμός αποδείχθηκε ισχυρός αντίπαλος. Ο πίνακας τηλεθέασης για τις έκτακτες πολιτικές εκπομπές και τα δελτία ειδήσεων μαρτυρά πως τελικά οι πολίτες επέλεξαν την ενημέρωση, και μάλιστα σε πολύ υψηλά για την περίοδο ποσοστά.
Το Mega όχι μόνο τερμάτισε στην πρώτη θέση αλλά κατάφερε να σημειώσει πολύ υψηλά νούμερα στο χρονικό διάστημα 18.32 – 18.39, και συγκεκριμένα 39,9% στο σύνολο και 43,6% στα νεανικά κοινά. Σε ό,τι αφορά τα δελτία ειδήσεων που προβλήθηκαν μεταξύ των ωρών 19.00 και 20.00 ο Σκάι με τον Νίκο Ευαγγελάτο είχε 12,5% στο σύνολο και 13,3% στα νεανικά κοινά, ενώ ο Alpha από τις 18.30 ως τις 20.00 σημείωσε 17,3% και 13,3% αντίστοιχα.
Στη ζώνη 20.00 – 21.30 το Mega συγκέντρωσε το 30,1% της τηλεθέασης συνολικά και το 16,9% στα κοινά 15 – 44, ο ΑΝΤ1 21% και 19,8% αντίστοιχα και το Star 13,7% και 23,7%. Με βάση τα παραπάνω, η κατάταξη στα συνολικά κοινά είναι αντιστρόφως ανάλογη με αυτή στα νεανικά, τα οποία προτίμησαν το δελτίο του καναλιού της Κηφισιάς που συνδυάζει την ενημέρωση με το lifestyle.
Αξίζει να σημειωθεί πως εκτός από τα κανάλια «φωτιά πήραν» και τα κοινωνικά δίκτυα τη Δευτέρα, καθώς η ονοματολογία η οποία κυριάρχησε στη διάρκεια της ημέρας προκάλεσε όχι μόνο καραμπόλες αλλά και κομφούζιο. Αποτέλεσμα ήταν να γίνει αντικείμενο καυστικού σχολιασμού το γεγονός ότι κάποιοι υπουργοί μετακινήθηκαν δεκάδες φορές, τα σενάρια άλλαζαν κάθε μισάωρο, ενώ σημαντικό ρόλο στη νέα κυβέρνηση για κάποια τηλεοπτικά λεπτά ανέλαβαν πρόσωπα τα οποία μάλλον… αυτοπροτάθηκαν.

Δημοσιεύτηκε στο HeliosPlus στις 25 Ιουνίου 2013

HeliosPlus