Η COSMOTE μειώνει το roaming από την 1η Ιουλίου

Σε μείωση των χρεώσεων φωνής, SMS και χρήσης δεδομένων από το κινητό τον υπολογιστή προχωρά από την 1η Ιουλίου 2013 η COSMOTE, κατ’ εφαρμογή της μείωσης της περιαγωγής (roaming) στην οποία σιγά-σιγά προχωρά η Ευρωπαϊκή Ένωση.

Σε μείωση των χρεώσεων φωνής, SMS και χρήσης δεδομένων από το κινητό τον υπολογιστή προχωρά από την 1η Ιουλίου 2013 η COSMOTE, κατ’ εφαρμογή της μείωσης της περιαγωγής (roaming) στην οποία σιγά-σιγά προχωρά η Ευρωπαϊκή Ένωση.
Όπως αναφέρει η εταιρεία, οι κλήσεις γίνονται φθηνότερες κατά 17%, τα γραπτά μηνύματα κατά 11% και το σερφάρισμα στο Internet κατά 36%.
Παράλληλα, λόγω της εισόδου της Κροατίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση από την 1η Ιουλίου 2013, οι συνδρομητές της εταιρείας που θα ταξιδεύουν στη βαλκανική χώρα θα επωφελούνται από ό,τι ισχύει για το roaming στην υπόλοιπη Ευρώπη. «Επιπλέον, θα έχουν στη διάθεσή τους και την υπηρεσία COSMOTE Traveller για να χρησιμοποιούν το δωρεάν χρόνο ομιλίας του προγράμματός τους και στο εξωτερικό, αλλά και την υπηρεσία COSMOTE Travel & Surf για να σερφάρουν στο Internet με πολύ χαμηλές χρεώσεις, επιλέγοντας το πάσο πρόσβασης που χρειάζονται ανάλογα με τις ανάγκες τους» αναφέρει η COSMOTE.
Στο μεταξύ, έτοιμη να υποστηρίξει τη δυνατότητα αυτόματης κλήσης (eCall) στον πανευρωπαϊκό αριθμό έκτακτης ανάγκης, 112, σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος δηλώνει η COSMOTE και καθίσταται «πρώτη στην Ελλάδα και ανάμεσα στους πρώτους παρόχους στην Ευρώπη». «Την υποχρεωτική εφαρμογή της κλήσης έκτακτης ανάγκης στα αυτοκίνητα αποφάσισε πριν από λίγες ημέρες η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Βάσει της σχετικής νομοθετικής ρύθμισης, κάθε νέο αυτοκίνητο που θα κυκλοφορεί στους ευρωπαϊκούς δρόμους από τον Οκτώβριο του 2015 θα πρέπει να υποστηρίζει τη δυνατότητα αυτόματης κλήσης στο 112» αναφέρει η εταιρεία.
«Μέσω του συστήματος eCall, σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος θα ενεργοποιείται κλήση, είτε αυτόματα από αισθητήρα του οχήματος, είτε χειροκίνητα με το πάτημα ενός κουμπιού. Η κλήση αυτή θα αναγνωρίζεται από το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας σαν κλήση έκτακτης ανάγκης 112, θα εμπλουτίζεται με πληροφορίες για τη θέση του καλούντος και θα δρομολογείται στο κέντρο εξυπηρέτησης κλήσεων έκτακτης ανάγκης PSAP (Public Safety Answering Point). Μειώνοντας δραστικά τους χρόνους ενημέρωσης και επέμβασης των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης, το eCall αναμένεται να μειώσει τη σοβαρότητα των τραυματισμών, αλλά και να σώσει ανθρώπινες ζωές» σημειώνεται.
«Ήδη από το 2011 η COSMOTE συμμετείχε στο πιλοτικό έργο eΚΛΗΣΗ, το οποίο προετοίμασε το έδαφος σε εθνικό επίπεδο εν όψει της υποχρεωτικής εφαρμογής του eCall. Στο έργο συμμετείχαν ακόμη το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών (ΕΠΙΣΕΥ) -συντονιστής έργου- και η Space Hellas. Το έργο eΚΛΗΣΗ ολοκληρώθηκε στα τέλη του 2012, με επίδειξη του συστήματος eCall σε πραγματικές συνθήκες» αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk