Ποιότητα τουριστικού μάρκετινγκ ζητούν οι ξενοδόχοι

Την ανάγκη ενίσχυσης της ποιότητας του τουριστικού μάρκετινγκ στη χώρα και τις υπεραξίες από τις στοχευμένες στρατηγικές μάρκετινγκ στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, κατέδειξαν οι δυο περιφερειακές εκδηλώσεις που διοργάνωσε το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδας (ΞΕΕ) στο Ηράκλειο και στα Χανιά στις 15 και 16 Ιουνίου, με τη συνεργασία της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΕΛ.Α.Μ.) και την υποστήριξη των αντίστοιχων Ενώσεων Ξενοδόχων των δύο πόλεων.

Την ανάγκη ενίσχυσης της ποιότητας του τουριστικού μάρκετινγκ στη χώρα και τις υπεραξίες από τις στοχευμένες στρατηγικές μάρκετινγκ στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, κατέδειξαν οι δυο περιφερειακές εκδηλώσεις που διοργάνωσε το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδας (ΞΕΕ) στο Ηράκλειο και στα Χανιά στις 15 και 16 Ιουνίου, με τη συνεργασία της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΕΛ.Α.Μ.) και την υποστήριξη των αντίστοιχων Ενώσεων Ξενοδόχων των δύο πόλεων. «Ο τρόπος προβολής και διάθεσης του προϊόντος μας, τόσο ατομικά ως ξενοδόχοι όσο και συλλογικά ως κλάδος και προορισμοί, οφείλει να αλλάξει και να προσαρμοστεί στη νέα πραγματικότητα», σημείωσε ο πρόεδρος του ΞΕΕ κ. Γιώργος Τσακίρης αναφερόμενους στους στόχους της πρωτοβουλίας και πρόσθεσε ότι «η διαρκής επιμόρφωση των ελλήνων ξενοδόχων, αποτελεί απαραίτητο εργαλείο επιχειρηματικής προόδου, αλλά και επιβίωσης, μέσα στις σημερινές συνθήκες του οξυμένου παγκόσμιου ανταγωνισμού».
Εισηγητές στις περιφερειακές αυτές εκδηλώσεις με τίτλο «Building a competitive Identity», ήταν μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, με ειδικές αναλύσεις από τον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ καθηγητή Γεώργιο Αυλωνίτη και τον πρόεδρο του Τμήματος Μάρκετινγκ του Πανεπιστηµίου Πειραιώς καθηγητή Αθανάσιο Κουρεμένο. Στις εισηγήσεις επιχειρήθηκε μεταξύ άλλων να αποσαφηνισθούν όλες οι πτυχές του μάρκετινγκ και παρουσιάστηκαν τα δέκα χαρακτηριστικά των επιχειρήσεων με καλή πρακτική, αναλύθηκε ο λάθος τρόπος με τον οποίο συνδυάζονται οι τιμές ενός ξενοδοχείου με την πολιτική προώθησης – προβολής του, ενώ εξετάστηκαν τα νέα δεδομένα που διαμορφώνει η ευρεία διάδοση του Διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Την άμεση ίδρυση Οργανισμού Προβολής Κρήτης πρότειναν οι ξενοδόχοι του νησιού στη συζήτηση που ακολούθησε, αφήνοντας αιχμές για την ποιότητα της τοπικής πολιτικής τουριστικής προβολής. Εντονος ήταν και ο προβληματισμός των τοπικών επιχειρηματιών για τη βιωσιμότητα των ξενοδοχείων τους, καθώς ήταν κοινή διαπίστωση ότι τα έσοδα των επιχειρήσεών τους βαίνουν προβληματικά, παρά τη διαφαινόμενη αύξηση των φετινών αφίξεων. Στο πλαίσιο αυτό έγινε ιδιαίτερη αναφορά στην ανάγκη μείωσης του ΦΠΑ στον τουρισμό και της καταπολέμησης των χιλιάδων παράνομων δωματίων και τουριστικών κατοικιών στις οποίες κατευθύνεται σημαντικό μέρος των ξένων τουριστών. Μεγάλη αναφορά και εκτενής συζήτηση έγινε και για τις νέες παράλογες απαιτήσεις των οργανισμών δικαιούχων πνευματικών και συγγενικών δικαιωμάτων κατά των ελληνικών ξενοδοχείων, παρά τις επιμέρους συμφωνίες πλαίσιο που έχει συνάψει με τους βασικότερους οργανισμούς η διοίκηση του ΞΕΕ.
Οι δύο εκδηλώσεις που χαρακτηρίστηκαν από υψηλή προσέλευση των τοπικών ξενοδόχων, πραγματοποιήθηκαν στο Εμπορικό Επιμελητήριο Ηρακλείου, παρουσία του περιφερειάρχη κ. Σταύρου Αρναουτάκη και στο Μεγάλο Αρσενάλι στα Χανιά. Πρόκειται για τις πρώτες από μια σειρά συναντήσεων που θα διοργανωθούν με πρωτοβουλία του ΞΕΕ με τους έλληνες ξενοδόχους και τους φορείς των τοπικών κοινωνιών που εμπλέκονται στη διαμόρφωση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, με σκοπό την εξοικείωσή τους με τις αρχές του σύγχρονου τουριστικού μάρκετινγκ.
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk