Με βραχεία κεφαλή, αλλά πάλι πρώτο το Mega

Ενδεχομένως τα νούμερα να μην παίζουν και τόσο μεγάλο ρόλο πλέον στη διαμόρφωση του τηλεοπτικού προγράμματος.

Ενδεχομένως τα νούμερα να μην παίζουν και τόσο μεγάλο ρόλο πλέον στη διαμόρφωση του τηλεοπτικού προγράμματος. Είναι τόσο σημαντική η πτώση της διαφημιστικής δαπάνης που εδώ και πολλούς μήνες οι αποστάσεις μεταξύ των εκπομπών εκμηδενίζονται καθώς, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά διευθυντής προγράμματος ιδιωτικού καναλιού, «είτε κάνεις 25% είτε κάνεις 40%, θα πάρεις την ίδια διαφήμιση. Μόνο στις εντυπώσεις κερδίζεις». Ειδικά εφέτος η σεζόν στον τομέα της ψυχαγωγίας ήταν ιδιαίτερα φτωχή λόγω έλλειψης ρευστού, οι παραγωγές ήταν λίγες, ενώ δεν είδαμε και τον τελικό ενός ριάλιτι, του «Master Chef 2». Απόλυτος κυρίαρχος δεν υπήρχε, όπως συνηθίζαμε να λέμε τα προηγούμενα χρόνια, και ρεκόρ τηλεθέασης δεν σημειώθηκαν. Φτώχεια και εγκράτεια είναι τα χαρακτηριστικά από την πλευρά των καναλιών, απογοήτευση και μούδιασμα από την πλευρά του τηλεοπτικού κοινού.
Πρώτο στο βάθρο το Mega


Με ποσοστό 20% έναντι 17,3% που σημείωσε ο ΑΝΤ1 το Mega είναι πρώτο σε τηλεθέαση στο σύνολο ημέρας για τη σεζόν 2012-2013. Ακολουθούν με 13,5% ο Alpha, με 10% ο Star, με 8,9% ο Σκάι και ουραγοί, όπως πάντα, τα κανάλια της ΝΕΤ και της ΕΤ1 με 6,3% και 2,8% αντίστοιχα. Οπως γίνεται σαφές από τα παραπάνω, το Mega διατηρείται στην κορυφή αλλά με απώλειες, ενώ είναι πολύ μικρές οι αποστάσεις μεταξύ των καναλιών που βρίσκονται στις χαμηλότερες θέσεις.
Ποιοι βλέπουν prime time


Το Mega επιλέγουν τα κορίτσια και τον ΑΝΤ1 οι γυναίκες θα μπορούσε να πει κάποιος παρατηρώντας τα χαρακτηριστικά του κοινού του prime time στο δεύτερο μέρος της σεζόν, οπότε και προβλήθηκαν οι περισσότερες νέες παραγωγές. Στο σύνολο το Mega προηγείται με 21,1% και ακολουθεί ο ΑΝΤ1 με 19,5%. Το κανάλι της Μεσογείων επιλέγουν σε ποσοστό 29,5% οι γυναίκες ηλικιών 15-24, με 23,5% οι γυναίκες 25-44 και εκείνες που κυμαίνονται ηλικιακά μεταξύ 45 και 64 σε ποσοστό 23,4%. Το κανάλι του Αμαρουσίου επιλέγουν τα γυναικεία κοινά 45-64 και 65+ με ποσοστά 22,6% και 20,9% αντίστοιχα. Ενα επίσης ενδιαφέρον στοιχείο είναι η αυξομείωση των ποσοστών τηλεθέασης της ζώνης μεταξύ της α’ και της β’ σεζόν. Στο Mega υπάρχει άνοδος 5 ποσοστιαίων μονάδων (από 18,6% σε 23,8%), στον ΑΝΤ1 πτώση 2 μονάδων (από 21,1% σε 19,3%), ενώ στα υπόλοιπα κανάλια παρατηρείται μια σχετική σταθερότητα.

Η «Φατμαγκιούλ» νίκησε
Δεν κατάφερε η κυπριακή σειρά «Βαλς με 12 θεούς» να νικήσει την Τουρκάλα «Φατμαγκιούλ» καθώς σημείωσε ποσοστό τηλεθέασης 14,1% έναντι 32,4%. Ωστόσο η είσοδος καθημερινής σειράς στην απογευματινή ζώνη του ΑΝΤ1, εξαιρώντας φυσικά την αποτυχημένη απόπειρα με την προβολή βιντεοκασετών που επιχείρησε το κανάλι, κατάφερε να δώσει πόντους στα ποσοστά του, κάτι που δεν είχε καταφέρει στο παρελθόν. Τα «Κλεμμένα όνειρα» επίσης κατάφεραν να περάσουν τον δεύτερο στην κατάταξη Λάκη Λαζόπουλο και το «Αλ Τσαντίρι» του, ενώ ο ΑΝΤ1 με τον «Σουλεϊμάν τον Μεγαλοπρεπή» τερμάτισε στην τρίτη θέση.
Σε λίγες ημέρες, οπότε και θα κλείσει ο κύκλος όλων των εκπομπών της χειμερινής σεζόν, θα φανούν και ποιοι ήταν οι πρωταθλητές σε επίπεδο εκπομπών.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Media
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk