Με τη χαρτογράφηση και την καταγραφή του γαστρονομικού πλούτου της Ελλάδας, ξεκίνησε η υλοποίηση της πρώτης φάσης του τριετούς έργου «Η Γαστρονομία στο Μάρκετινγκ του Ελληνικού Τουρισμού» που προωθεί ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ). Κατά τη διάρκεια εκδήλωσης την Τετάρτη, παρουσιάστηκαν τα άμεσα βήματα για τη δημιουργία του γαστρονομικού χαρτοφυλακίου της Ελλάδας και της διαδικτυακής πύλης, όπου ο επισκέπτης, Ελληνας ή ξένος, θα μπορεί με ένα «κλικ» να βρει το ποιοτικό γαστρονομικό προϊόν σε κάθε περιοχή της χώρας. Προκειμένου να υλοποιηθεί, «το σχέδιο Μάρκετινγκ στο σύνολο του και να επιτευχθεί ο στόχος της προσέλκυσης 500.000 επιπλέον επισκεπτών ετησίως, χρειάζονται επιπλέον πόροι και γι αυτό η καμπάνια ανεύρεσης οικονομικών πόρων από χορηγικά κεφάλαια επιχειρήσεων συνεχίζεται, μέχρις ότου το έργο καταστεί αυτοχρηματοδοτούμενο», ο γενικός διευθυντής του ΣΕΤΕ κ. Γιώργος Δρακόπουλος, τονίζοντας ότι «χάρηστη σημαντική υποστήριξη των Χορηγών» του έργου «ξεκινάμε την καταγραφή της ελληνικής γαστρονομικής προσφοράς».