ΣΕΤΕ: Ξεκινά η καμπάνια για τη Γαστρονομία

Με τη χαρτογράφηση και την καταγραφή του γαστρονομικού πλούτου της Ελλάδας, ξεκίνησε η υλοποίηση της πρώτης φάσης του τριετούς έργου «Η Γαστρονομία στο Μάρκετινγκ του Ελληνικού Τουρισμού» που προωθεί ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ)


Με τη χαρτογράφηση και την καταγραφή του γαστρονομικού πλούτου της Ελλάδας, ξεκίνησε η υλοποίηση της πρώτης φάσης του τριετούς έργου «Η Γαστρονομία στο Μάρκετινγκ του Ελληνικού Τουρισμού» που προωθεί ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ). Κατά τη διάρκεια εκδήλωσης την Τετάρτη, παρουσιάστηκαν τα άμεσα βήματα για τη δημιουργία του γαστρονομικού χαρτοφυλακίου της Ελλάδας και της διαδικτυακής πύλης, όπου ο επισκέπτης, Ελληνας ή ξένος, θα μπορεί με ένα «κλικ» να βρει το ποιοτικό γαστρονομικό προϊόν σε κάθε περιοχή της χώρας. Προκειμένου να υλοποιηθεί, «το σχέδιο Μάρκετινγκ στο σύνολο του και να επιτευχθεί ο στόχος της προσέλκυσης 500.000 επιπλέον επισκεπτών ετησίως, χρειάζονται επιπλέον πόροι και γι αυτό η καμπάνια ανεύρεσης οικονομικών πόρων από χορηγικά κεφάλαια επιχειρήσεων συνεχίζεται, μέχρις ότου το έργο καταστεί αυτοχρηματοδοτούμενο», ο γενικός διευθυντής του ΣΕΤΕ κ. Γιώργος Δρακόπουλος, τονίζοντας ότι «χάρη στη σημαντική υποστήριξη των Χορηγών» του έργου «ξεκινάμε την καταγραφή της ελληνικής γαστρονομικής προσφοράς».
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk