Το κινηματογραφικό φεστιβάλ των Καννών ανέκαθεν έδινε μεγάλη σημασία στον τρόπο που πλασάρει τον εαυτό του. Γι’ αυτό άλλωστε πέτυχε και είναι το σημαντικότερο κινηματογραφικό φεστιβάλ του κόσμου. Έχει πάντα τις ταινίες που συζητιούνται περισσότερο, τις ταινίες που και δίνουν το στίγμα της παγκόσμιας κινηματογραφικής παραγωγής. Φέρνει πάντοτε σταρ τεράστιου βεληνεκούς και δημιουργεί πάντοτε γεγονότα, είτε σε άμεση σχέση με αυτές καθαυτές τις ταινίες, είτε με αφορμή αυτές τις ταινίες.
Ακόμα και η επίσημη αφίσα της κάθε διοργάνωσης, είναι ένα προϊόν έμπνευσης και φαντασίας. Δημιουργείται μετά από μελέτη και προσεχτική επεξεργασία και έχει πάντοτε συγκεκριμένη φιλοσοφία. Την Παρασκευή 22 Μαρτίου παρουσιάσθηκε η αφίσα της προσεχούς διοργάνωσης που θα διεξαχθεί στην Κρουαζέτ από τις 15 ως τις 26 Μαίου. Ολοφάνερη και πάλι η έμπνευση και η φαντασία.
Ο Πολ Νιούμαν και η σύζυγός του Τζόαν Γούντγουορντ φιλιούνται ξαπλωμένοι κατά την διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας «Στους δυο τρίτος δεν χωρεί» (A new kind of love) που γύρισε ο Μέλβιλ Σάβελσον το 1962. Οχι μια σπουδαία ταινία αλλά η αφίσα που προέκυψε από μια σκηνή της ταιριάζει τόσο πολύ με την προσπάθεια του φεστιβάλ των Καννών να τιμήσει εφέτος ένα ζευγάρι που «ενωμάτωνε το πνεύμα του κινηματογράφου όπως κανένα άλλο» όπως λέει στην ανακοίνωσή του το φεστιβάλ.
Ο Νιούμαν που πέθανε το 2008, είχε παντρευτεί την Γούντγουορντ το 1958, χρονιά διανομής μιας από τις πιο γνωστές ταινίες τους, «Το μακρύ καυτό καλοκαίρι» του Μάρτιν Ριτ που είχε διαγωνιστεί στις Κάννες. Είναι επίσης η πρώτη ταινία στην οποία το ζεύγος εμφανίζεται μαζί. Από τότε, ο Νιούμαν και η Γούντγουορντ συνδέθηκαν στενά με το φεστιβάλ των Καννών καθώς δυο ταινίες που σκηνοθέτησε ο Νιούμαν με πρωταγωνίστρια την σύζυγό του (αλλά όχι τον ίδιο) παίχτηκαν στο φεστιβάλ: οι «Αγριες μαργαρίτες» («The Effect of the Gamma Rays on Man-in-the-Moon Marigolds», 1973) και ο «Γυάλινος κόσμος» (The Glass Menagerie, 1987).
Ταινίες με πρωταγωνιστή τον Νιούμαν έχουν προβληθεί στις Κάννες εντός αλλά και εκτός συναγωνισμού: Η «Εξοδος» του Οτο Πρέμινγκερ, το «Αγριο παιχνίδι» του Τζορτζ Ρόι Χίλ και το 1994 η κωμωδία των αδελφών Κόεν «Ο κύριος Χούλα Χουπ».
Το καρέ της ταινίας «Στους δυο τρίτος δεν χωρεί», που δημιούργησε το πόστερ της 66ης διοργάνωσης απομονώθηκε και υπεβλήθη σε ειδική επεξεργασία από την «Bronx agency» που πρόσθεσε το στοιχείο κίνησης «παίζοντας» με το βάθος πεδίου του. Είναι η τρυφερή ερωτική σκηνή ενός μοντέρνου ζευγαριού που νιώθει ότι απέχει από τον κόσμο γύρω του ζώντας στον δικό του ερωτικό κόσμο. Και οι Κάννες, με την σειρά τους, εφέτος τον Μάιο, καλούν για μια ακόμη τον κόσμο που αγαπά το καλό σινεμά να το αγκαλιάσει με όλο το πάθος που του αξίζει..