Το αυτοκίνητο που έγινε γνωστό ως το πρώτο ηλεκτροκίνητο μαζικής παραγωγής στον κόσμο, περνάει στη «δεύτερη εποχή» του βελτιώνοντας, μια σειρά από στοιχεία, μεταξύ των οποίων η αυτονομία, η τιμή του και τα οδικά του χαρακτηριστικά με στόχο με στόχο να γίνει ελκυστικότερο -και- στους Ευρωπαίους.
Ξεκινώντας από το βασικό στοιχείο για τους εκπροσώπους του ηλεκτροκίνητου είδους, την αυτονομία, το Leaf στη νέα του εκδοχή αυξάνει την αυτονομία του από 175 χλμ. σε 200 χλμ.
Η αύξηση της αυτονομίας επιτεύχθηκε χάρη σε μια συνολική αναθεώρηση όλων των χαρακτηριστικών που βρίσκονται, κυρίως, κάτω από τις ανέπαφες επιφάνειες του Leaf, πλην της γρίλιας της οποίας η ανασχεδίαση συνέβαλε στην μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή του αμαξώματος από 0,29 σε 0,28.
Σε αντίθεση με τις περιορισμένες αλλαγές σε επίπεδο εμφάνισης, οι μηχανικοί της Nissan, με στόχο, πάντα, την επιπλέον αποδοτικότητα, προχώρησαν σε αλλαγές στο σύστημα διαχείρισης ενέργειας, στο σύστημα θέρμανσης και εξαερισμού του θαλάμου επιβατών, ενώ τροποποίησαν και το σύστημα μετάδοσης προσθέτοντας μια δεύτερη επιλογή «Β» με στόχο την μεγιστοποίηση του οφέλους από το σύστημα ανάκτησης της ενέργειας κατά την επιβράδυνση.
Παράλληλα, ο ηλεκτροκινητήρας, ο εναλλάκτης και το σύστημα φόρτισης αποκτούν πιο συμπαγείς διαστάσεις καθώς αποτελούν ένα ενιαίο σύνολο, ενώ έχουν μειωθεί και οι εσωτερικές τριβές.
Κάπως έτσι η υποδοχή φόρτισης έχει μετακινηθεί από το πίσω μέρος στο μπροστά, οδηγώντας στην αύξηση της χωρητικότητας του πορτ μπαγκάζ κατά 40 λίτρα στα 370 λίτρα.
Παράλληλα νέα, μικρότερη σε μέγεθος και πιο αποδοτική είναι και η μπαταρία από συστοιχίες ιόντων λιθίου ενώ, πλέον τοποθετείται κάτω από το θάλαμο επιβατών, αλλάζοντας το κέντρο βάρους, προς όφελος των οδικών χαρακτηριστικών.
Στην ίδια κατεύθυνση, της βελτίωσης των οδικών χαρακτηριστικών, η Nissan υπόσχεται περισσότερο βάρος στο τιμόνι και νέες ρυθμίσεις πλαισίου που να ταιριάζουν στα ευρωπαϊκά ζητούμενα.
Παράλληλα, διαθέσιμο θα είναι και ένα νέο σύστημα ταχείας φόρτισης στις προαιρετικές επιλογές το οποίο μειώνει το χρόνο φόρτισης από οχτώ σε τέσσερις ώρες.
Στοιχεία, όπως η επιλογή για ίδιου χρώματος εξωτερικοί καθρέφτες, φώτα αλογόνου ή LED, σκούρα πίσω τζάμια, κάμερες οπισθοπορείας, το βελτιωμένο σύστημα πλοήγησης, το ηχοσύστημα Bose, συμπληρώνουν την αναβάθμιση και ποικίλουν από προαιρετικός σε βασικός εξοπλισμός αναλόγως με την έκδοση.
Σε προηγούμενο χρόνο η Nissan είχε υποσχεθεί ότι η τιμή της βασικής έκδοσης θα είναι μειωμένη κατά 3.000 ευρώ σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του Leaf. Προς το παρόν, ωστόσο, δεν έχουν δοθεί στη δημοσιότητα οι τιμές με τις οποίες θα διατεθεί το ιαπωνικό ηλεκτροκίνητο μοντέλο στην ευρωπαϊκή αγορά.