Δράσεις για να εξασφαλιστεί η προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών που επισκέπτονται τις ιστοσελίδες της Google ετοιμάζεται να λάβει μέχρι το καλοκαίρι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, σύμφωνα με το BBC.
Από τον περασμένο Μάρτιο, η αμερικανική εταιρεία συνδυάζει δεδομένα που αντλεί από τις ιστοσελίδες της προκειμένου να «στοχεύει» καλύτερα με διαφημιστικές ενότητες τους χρήστες της.
Τον Οκτώβριο του 2012, δόθηκε στην Google διορία τεσσάρων μηνών προκειμένου να εναρμονίσει τις πρακτικές της με την ευρωπαϊκή νομοθεσία προστασίας προσωπικών δεδομένων.
Από την πλευρά της, η αμερικανική εταιρεία ισχυρίστηκε ότι οι πολιτικές της ήταν σύμφωνες με τη νομοθεσία.
«Η Google δεν παρέχει καμία συγκεκριμένη και αποτελεσματική απάντηση» δηλώνουν από την πλευρά τους, οι ρυθμιστικές αρχές της Ευρώπης. Και συμπληρώνουν: «Σε αυτό το πλαίσιο, οι αρχές της ΕΕ περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων δεσμεύονται να δράσουν και να συνεχίσουν τις έρευνές τους. Ως εκ τούτου, προτείνεται να συσταθεί μια ομάδα εργασίας, προκειμένου να συντονιστούν οι σχετικές δράσεις, οι οποίες θα πρέπει να λάβουν χώρα πριν από το καλοκαίρι».