Στην Ετήσια Γενική Συνέλευση θα γίνει οικονομικός απολογισμός της προηγούμενης χρονιάς, απολογισμός των δράσεων του ΞΕΕ, παρουσίαση των τάσεων και επιδόσεων των ελληνικών ξενοδοχείων για τη χρονιά που ολοκληρώνεται, ενημέρωση των ξενοδόχων για τις εξελίξεις και τα προβλήματα στον χώρο του τουρισμού και της οικονομίας, καθώς και αναφορά στις εξελίξεις και τάσεις της διεθνούς τουριστικής αγοράς.
Με ομιλητές, εκπροσώπους των κλάδων του τουρισμού και της γαστρονομίας θα πραγματοποιηθούν δύο συνεδρίες με τίτλους «Ενισχύοντας την ταξιδιωτική εμπειρία. Καλές πρακτικές και ευκαιρίες συνεργασίας του τουριστικού και επισιτιστικού κλάδου» και «Αξιοποίηση επώνυμων προϊόντων για την ενίσχυση του τουρισμού».
Το έργο «Η γαστρονομία στο μάρκετινγκ του Ελληνικού Τουρισμού» αποτελεί αφορμή για συστράτευση όλων όσοι υπηρετούν υπεύθυνα τον ελληνικό τουρισμό, ενώ η καμπάνια για την ανεύρεση των οικονομικών πόρων «ΓΑΣΤΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ –Τροφή για ανάπτυξη» θα τρέχει ως τα τέλη Φεβρουαρίου.
Στην προσπάθεια αυτή ο ΣΕΤΕ έχει ήδη αποκλειστικούς συνεργάτες την Aegean Airlines και τη Eurobank, ενώ πρόσφατα προστέθηκαν ως υποστηρικτές οι εταιρείες Edenred, ΜΕΤΑΧΑ, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος», Αθηναϊκή Ζυθοποιία και ο Σύνδεσμος Ελληνικού Οίνου.
Τη συνάντηση, που θα χαιρετίσει ο διευθύνων σύμβουλος των Small Luxury Hotels of the World Πολ Κερ, θα παρακολουθήσουν θεσμικοί φορείς, ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, καθώς και παράγοντες από όλους τους τομείς της ξενοδοχειακής αγοράς.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει απολογισμό (στατιστικά και στοιχεία του 2012), παρουσίαση των δραστηριοτήτων της εταιρείας για το 2013, υποδοχή των νέων συνεργαζόμενων ξενοδοχείων και βραβεύσεις.
Η συνάντηση θα γίνει το Σάββατο 9 Φεβρουαρίου στις 3 μ.μ. στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo, Lobby 2, Συνεδριακή Αίθουσα C2. Η εταιρεία εφέτος διαθέτει δικό της περίπτερο στην έκθεση (C36, Hall 3) ενώ συμμετέχει και στην παράλληλη εκδήλωση της HORECA «Future Hotels on the Web» με τις ακόλουθες ομιλίες των εξειδικευμένων συνεργατών της: «Revenue Management –H νέα εποχή στην ξνοδοχειακή βιομηχανία» και «Μετατρέποντας τη διαδικτυακή αντίληψη του ξενοδοχείου σε πραγματικότητα».