Oι αεροπορικές υποχρεούνται να φροντίζουν τους επιβάτες σε περιπτώσεις ακυρώσεων

Το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ενωσης υπογράμμισε, απαντώντας σε προσφυγή μιας επιβάτιδας κατά της RYANAIR, ότι οι αεροπορικές εταιρείες είναι υποχρεωμένες να παρέχουν φροντίδα στους επιβάτες τους σε περιπτώσεις ματαίωσης πτήσεων λόγω έκτακτων περιστάσεων (όπως ήταν η έκρηξη του ηφαιστείου της Ισλανδίας).

Το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ενωσης υπογράμμισε, απαντώντας σε προσφυγή μιας επιβάτιδας κατά της RYANAIR, ότι οι αεροπορικές εταιρείες είναι υποχρεωμένες να παρέχουν φροντίδα στους επιβάτες τους σε περιπτώσεις ματαίωσης πτήσεων λόγω έκτακτων περιστάσεων (όπως ήταν η έκρηξη του ηφαιστείου της Ισλανδίας).

Το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ενωσης, απαντώντας στην προσφυγή σύμφωνα με την οποία η εταιρεία (μολονότι ακύρωσε τις πτήσεις Πορτογαλία-Ιρλανδία για 5 μέρες) δεν εξυπηρέτησε τους επιβάτες της, έκρινε ότι η αεροπορική πρέπει να καταβάλει στην προσφεύγουσα 1.130 ευρώ για τα έξοδα της έκτακτης διαμονής της στην Πορτογαλία.

Το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ενωσης υπογράμμισε ότι οι αεροπορικές εταιρείες είναι υποχρεωμένες να παρέχουν φροντίδα στους επιβάτες τους σε περιπτώσεις ματαίωσης πτήσεων λόγω έκτακτων περιστάσεων (όπως ήταν η έκρηξη του ηφαιστείου της Ισλανδίας).

Στην απόφαση του ευρωπαϊκού Δικαστηρίου επισημαίνεται ότι σε έκτακτες περιστάσεις (σε αυτές δηλαδή που είναι αναπόφευκτες, ανεξαρτήτως της λήψης των αναγκαίων μέτρων) ο αερομεταφορέας δεν υποχρεούται να καταβάλει αποζημίωση, υποχρεούται όμως να προσφέρει δωρεάν αναψυκτικά, γεύματα και ενδεχομένως διανυκτέρευση, με μεταφορά από και προς το κατάλυμα.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Κόσμος
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk