Φουλ… επίθεση θα παίξει στη θερινή αεροπορική σεζόν η Aegean Airlines, η οποία επενδύει σε νέους διεθνείς προορισμούς, ενώ ενισχύει τα δρομολόγια εξωτερικού προς δημοφιλή ελληνικά νησιά, ποντάροντας στην ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος προς τη χώρα μας. Μάλιστα, εφέτος η εταιρεία θα δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στην Αθήνα, καθώς, όπως λένε στελέχη της, τα κίνητρα που θέσπισε ο διεθνής αερολιμένας Αθηνών βοήθησαν στη λήψη της συγκεκριμένης απόφασης.
«Το «Ελευθέριος Βενιζέλος» έχει κινητοποιηθεί, έχει δώσει κίνητρα, και αυτό μας βοηθά, διότι μας προσφέρει ξανά την ευκαιρία για ανάπτυξη και των δρομολογίων μας από την Αθήνα» σημειώνουν πηγές της εταιρείας και συμπληρώνουν ότι, εφόσον η χώρα δεν μπει εκ νέου σε περιπέτειες, το τουριστικό ρεύμα θα είναι αισθητά υψηλότερο, ειδικά στην περιφέρεια, με εμφανή οφέλη για όλους.
Μάλιστα συμπληρώνουν ότι το 2013 μπορεί να λειτουργήσει και ως εφαλτήριο για συνολικότερη ανάκαμψη της εταιρείας, η οποία τα τελευταία χρόνια καταγράφει ζημιές. Η Aegean βάζει πλώρη για νέους προορισμούς, όπως η Βαρσοβία, η Λυών, το Μάντσεστερ και η Γενεύη, ενώ επιστρέφει σε πόλεις όπου είχε δραστηριοποιηθεί στο παρελθόν, όπως το Βερολίνο, η Βουδαπέστη και η Βενετία.
Σίγουρα κερδισμένο από το θερινό πρόγραμμα της Aegean θα είναι το διεθνές αεροδρόμιο της Αθήνας, καθώς η Aegean εγκαινιάζει συνδέσεις με τη Γενεύη, όπου θα κονταροχτυπηθεί με τη Swiss, επίσης μέλος της Star Alliance.
Παράλληλα ξεκινά πτήσεις προς αναδυόμενες αγορές. Μία εξ αυτών είναι η πρωτεύουσα του Αζερμπαϊτζάν, Μπακού, που θα συνδέεται με την Αθήνα με δύο πτήσεις ανά εβδομάδα. Παράλληλα η Aegean θα βάλει δρομολόγια για το Κίεβο, όπου μάλιστα φαίνεται ότι θα πετά μόνη, διότι η ουκρανική Aerosvit κατέθεσε αίτηση χρεοκοπίας μετά τη συσσώρευση χρέους μισού δισ. δολαρίων.
Επίσης η εισηγμένη θα επιστρέψει στη σύνδεση Αθηνών – Βερολίνου, από την οποία είχε αποχωρήσει τον Ιανουάριο του 2012, ενώ από τον Απρίλιο γυρίζει και στη Βουδαπέστη.
Παράλληλα η Aegean θα ξεκινήσει νέα δρομολόγια τόσο για τη Λυών –όπου θα πετάει μόνη –όσο και για το Μάντσεστερ, διεκδικώντας μερίδιο από την Easy Jet. Επίσης θα εγκαινιάσει πτήσεις από και προς τη Βαρσοβία, εκμεταλλευόμενη το κενό που άφησε πίσω της φεύγοντας η LOT, ενώ θα συνδέει την ελληνική πρωτεύουσα με το Στρασβούργο, τη Βενετία και τη Μαδρίτη, στην οποία τελικά παρέμεινε.
Επωφελούμενη από τη δραστηριότητα της Aegean αναμένεται να είναι και η Κρήτη. Η εταιρεία θα συνδέσει το Ηράκλειο με Αγία Πετρούπολη, Βρυξέλλες, Ντύσελντορφ, Φραγκφούρτη, Μόσχα, Μόναχο, Παρίσι και Τελ Αβίβ, ενώ τα Χανιά θα έχουν πτήσεις από και προς Μόναχο (μέσω Θεσσαλονίκης).
Θετική θα είναι η συμβολή της εταιρείας και στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, το οποίο εφέτος θα χάσει αρκετές διεθνείς συνδέσεις, διότι αρκετές εταιρείες ετοιμάζονται να αποχωρήσουν. Η Aegean θα συνδέει τη συμπρωτεύουσα και τη Χαλκιδική με Ντύσελντορφ, Φραγκφούρτη, Ανόβερο, Λάρνακα, Μιλάνο και Μόσχα. Παράλληλα θα υπάρχουν δρομολόγια προς Μόναχο, Νυρεμβέργη, Παρίσι, Αγία Πετρούπολη, Στουτγάρδη και Τελ Αβίβ.
Ιδιαίτερα κερδισμένη από τη δραστηριότητα της Aegean θα είναι και η Καλαμάτα, καθώς οι αερογραμμές θα
συνδέουν τη μεσσηνιακή πόλη με Μόσχα, Μόναχο και Στοκχόλμη. Παράλληλα η Aegean θα συνδέει την Κέρκυρα με Βρυξέλλες, Μιλάνο, Μόσχα και Ρώμη.
Ισχυρή παρουσία θα έχει η εταιρεία και στη Ρόδο, την οποία θα συνδέσει με τις Βρυξέλλες, τη Μόσχα, το Μόναχο, την Αγία Πετρούπολη και το Παρίσι (μέσω Θεσσαλονίκης). Επίσης, άρωμα Ρωσίας θα επιχειρήσει να φέρει τόσο στην Κω, η οποία θα συνδέεται με τη Μόσχα, όσο και στην Αλεξανδρούπολη, που θα αποκτήσει συχνότητα με την Αγία Πετρούπολη. Επίσης, θα ενισχύσει και την κυπριακή αγορά, συνδέοντας τη Λάρνακα με το Λονδίνο και το Κίεβο.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ