Κίνδυνος καθυστερήσεων στην παράδοση των νέων σταθμών Μετρό

Για κίνδυνο καθυστερήσεων στο χρονοδιάγραμμα παράδοσης των επτά νέων σταθμών του Μετρό στην Αττική, λόγω της απεργίας των υπαλλήλων της δημόσιας κατασκευαστικής εταιρίας, Αττικό Μετρό, προειδοποιούν τα σωματεία (ΣΕΑΜ – ΣΜΑΜ) της επιχείρησης, καθώς αντιδρούν στην υπαγωγή τους στο ενιαίο μισθολόγιο του δημοσίου

Για κίνδυνο καθυστερήσεων στο χρονοδιάγραμμα παράδοσης των επτά νέων σταθμών του Μετρό στην Αττική, λόγω της απεργίας των υπαλλήλων της δημόσιας κατασκευαστικής εταιρίας, Αττικό Μετρό, προειδοποιούν τα σωματεία (ΣΕΑΜ – ΣΜΑΜ) της επιχείρησης, καθώς αντιδρούν στην υπαγωγή τους στο ενιαίο μισθολόγιο του δημοσίου.
Όπως αναφέρουν, η γενική συνέλευσή τους «αποφάσισε τη συνέχιση των κινητοποιήσεων με νέα 48ωρη απεργία των εργαζομένων στις 22 και 23 Ιανουαρίου 2013, καθόσον μέχρι σήμερα δεν έχει υπάρξει καμία πρωτοβουλία από πλευράς της ηγεσίας του αρμόδιου υπουργείου για την επίλυση των προβλημάτων της εταιρείας και των εργαζομένων».
Τα δύο σωματεία ζητούν απένταξη της εταιρείας από τις ΔΕΚΟ και διαφύλαξη ατομικών και συλλογικών συμβάσεων, ενώ ζητούν παρόμοια μεταχείριση των εργαζομένων στην Αττικό Μετρό με την κοινοπραξία που κατασκευάζει το Μετρό Θεσσαλονίκης.
«Πρόσφατα ο αρμόδιος υπουργός κ. Κώστας Χατζηδάκης άλλαξε το Νόμο προκειμένου ο χρεοκοπημένος εργολάβος του Μετρό Θεσσαλονίκης να εισπράξει αυξημένη προκαταβολή δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ. Επίσης σκοπεύει, προκειμένου να δοθούν και άλλες δεκάδες εκατομμύρια ευρώ στον ίδιο χρεοκοπημένο εργολάβο του Μετρό Θεσσαλονίκης, να προχωρήσει σε «φιλικό» εξωσυμβατικό διακανονισμό των απαιτήσεών του. Σημειώνεται ότι οι ως άνω απαιτήσεις αντιστοιχούν στην ετήσια μισθοδοσία της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ για τα επόμενα 50 χρόνια» αναφέρεται στην ανακοίνωσή τους.
«Γιατί ο κύριος υπουργός δεν δείχνει την ίδια σπουδή και ευαισθησία για την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ που αποτελεί εταιρεία πρότυπο για τη χώρα» σημειώνουν κι επισημαίνουν ότι η δημόσια επιχείρηση «έχει τη μεγαλύτερη εμπειρία σε συγχρηματοδοτούμενα έργα υποδομής από το Α’ ΚΠΣ έως και το ΕΣΠΑ».
«Οι εργαζόμενοι στην ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ δηλώνουν ότι οι ατεκμηρίωτες αυξήσεις του εργολαβικού τιμήματος, οι υπέρογκες αμοιβές και οι αυθαίρετες προσλήψεις συμβούλων κλπ, με τις οποίες εγγράφως ή προφορικώς είχαν διαφωνήσει, και «νομιμοποιήθηκαν» με την ανοχή ή/και την υπογραφή των διοικήσεων, θα έπρεπε να είναι ο βασικός στόχος περικοπών, εφόσον το ζητούμενο είναι η επίτευξη οικονομίας κλίμακας και όχι το μισθολογικό κόστος που είναι αμελητέο συγκρινόμενο με τις ως άνω σπατάλες» επισημαίνουν.
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Κοινωνία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk