Mercedes-Benz CLA & E-Class

Την περασμένη Κυριακή 13 Ιανουαρίου, παραμονή της έναρξης της μεγαλύτερης αμερικανικής έκθεσης αυτοκινήτου, επέλεξε ο δρ Ντίτερ Τσέτσε, πρόεδρος της Daimler AG και επικεφαλής της Mercedes-Benz, για να αποκαλύψει, αποκλειστικά σε δημοσιογράφους επιλεγμένων ΜΜΕ από όλον τον κόσμο, τη νέα CLA.

Την περασμένη Κυριακή 13 Ιανουαρίου, παραμονή της έναρξης της μεγαλύτερης αμερικανικής έκθεσης αυτοκινήτου, επέλεξε ο δρ Ντίτερ Τσέτσε, πρόεδρος της Daimler AG και επικεφαλής της Mercedes-Benz, για να αποκαλύψει, αποκλειστικά σε δημοσιογράφους επιλεγμένων ΜΜΕ από όλον τον κόσμο, τη νέα CLA.
Ενθαρρυμένος μάλιστα από το νέο ρεκόρ πωλήσεων της Mercedes-Benz στις ΗΠΑ το 2012, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων και στην ανανεωμένη E-Class, η οποία αποκτά νέα χαρακτηριστικά.
Κυρίαρχο θέμα συζήτησης, ωστόσο, παρέμεινε η CLA, η οποία ουσιαστικά αποτελεί την τετράθυρη εκδοχή της A-Class. Χάρη στην εξαιρετική σχεδίασή του και τον κορυφαίο αεροδυναμικό συντελεστή (Cd = 0.22) το τετράθυρο γερμανικό coupe εγκλωβίζει το στυλ της CLS σε μικρότερες διαστάσεις (μήκος 4,63 μέτρα, πλάτος 1,77 μέτρα, ύψος 1,437 μέτρα), υιοθετώντας τα νέα συστήματα ασφαλείας και αποφυγής ατυχημάτων της γερμανικής φίρμας αλλά και σύστημα τετρακίνησης στην κορυφαία της έκδοση. Οι αισθητικές αναφορές στην A-Class, εντός και εκτός, είναι αναμενόμενες, αλλά ο τρόπος που ενσωματώνεται ο τρίτος όγκος στη CLA εξασφαλίζει έναν ικανό χώρο αποσκευών και παράλληλα αποδεικνύει ότι η Mercedes-Benz εξελίσσει την κουλτούρα της στην αναζήτηση νεότερων ηλικιακά πελατών οι οποίοι έχουν οικογενειακές χωροταξικές απαιτήσεις. Το αμάξωμα των 4+1 θέσεων φιλοξενεί άνετα τέσσερις ενηλίκους, με τη διαφορά ότι οι πίσω επιβάτες θα αισθανθούν καλά μόνο αν δεν υπερβαίνουν σε ύψος το 1,80 μ., λόγω της κλίσης της οροφής.
Η CLA θα διατίθεται στην ευρωπαϊκή αγορά από τον Απρίλιο -στην Ελλάδα μάλιστα θα κοστίζει από 27.750 ευρώ με όφελος απόσυρσης – στις εκδόσεις βενζίνης CLA 180 (1.595 κ. εκ., 122 ίπποι), CLA 200 (1.595 κ. εκ., 156 ίπποι) και CLA 250 (1.991 κ.εκ., 211 ίπποι).
Η μοναδική πετρελαιοκίνητη έκδοση αρχικά θα είναι η CLA 220 CDI (2.143 κ. εκ., 170 ίπποι) με κατανάλωση 4,2 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 109 γραμμ./χλμ. Στο μέλλον θα ακολουθήσουν δύο ακόμη πετρελαιοκίνητες εκδόσεις χαμηλότερου κυβισμού αλλά και η ισχυρότερη όλων με τα διακριτικά AMG.
Από τον Απρίλιο θα διατίθεται στην Ελλάδα και η ανανεωμένη E-Class, η οποία στην αμερικανική μεγαλούπολη παρουσιάστηκε σε όλες τις εκδόσεις της – τετράθυρη, SW, Coupe, Cabrio – αλλά και στην κορυφαία εκδοχή της, την E 63 AMG με σύστημα τετρακίνησης 4MATIC και V8 κινητήρα 5,5 λίτρων, απόδοσης 550-577 ίππων.
Οι αισθητικές αλλαγές στο αμάξωμα συνδυάζονται με πληρέστερο εξοπλισμό και τη φιλοσοφία «Intelligent Drive» στην οποία ενσωματώνονται συστήματα αποφυγής συγκρούσεων με αυτοκίνητα και πεζούς. Παράλληλα επεκτείνεται η χρήση κινητήρων με τεχνολογίες ECO start/stop και άμεσου ψεκασμού καυσίμου, ενώ η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση εξασφαλίζει δυναμικότερα οδηγικά χαρακτηριστικά, με τις εκδόσεις ισχύος να ξεκινούν από τους 190 ίππους.
Στιγμιότυπα από την έκθεση
  • Η πρώτη ημέρα της έκθεσης, η οποία πραγματοποιείται από τις 14 ως τις 27 Ιανουαρίου, βρήκε τους φιλάθλους των Detroit Pistons λυπημένους, καθώς το Σάββατο είχαν χάσει στην έδρα τους από τους Utah Jazz για το NBA. Πολλοί το ίδιο βράδυ προτίμησαν να βρεθούν το στάδιο «Ford Field» για το Monster Truck – ένα show με φορτηγά που μόνο στις ΗΠΑ βλέπεις.
  • Το COBO Center αποτελεί την έδρα της έκθεσης και ένα από τα εμβληματικότερα σημεία της πόλης. Η πρόσφατη αναβάθμισή του κόστισε δεκάδες εκατ. δολάρια. Ανιχνευτές μετάλλων και αστυνομικοί σκύλοι «απουσίαζαν» τις μέρες των δημοσιογράφων. Το δε γραφείο Τύπου είναι καλύτερα οργανωμένο από εκείνα των ευρωπαϊκών εκθέσεων αυτοκινήτου.
  • Με κριτήριο τη σχεδίασή της και την οικονομία καυσίμου που εξασφαλίζουν οι χαμηλού – για την Αμερική – κυβισμού κινητήρες της, η Cadillac ATS αναδείχθηκε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στις ΗΠΑ το 2013. «Truck της Χρονιάς» αναδείχθηκε το Dodge RAM 1500 με εξακύλινδρο κινητήρα και αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων.
  • Η πληθώρα μη αμερικανικών μοντέλων αναβάθμισε θεαματικά το επίπεδο της διοργάνωσης. Εκτός από τα σπουδαία αυτοκίνητα, Ευρωπαίοι, Ιάπωνες και Κορεάτες χρησιμοποιούν τις επενδύσεις τους στις ΗΠΑ για να δελεάσουν τους υποψήφιους αγοραστές, αρκετοί εκ των οποίων επιλέγουν μόνο ό,τι κατασκευάζεται σε αμερικανικό έδαφος, ανεξαρτήτως σήματος.
  • Εκτός από την ισχυρή παρουσία της Mercedes-Benz, τα σημαντικότερα ευρωπαϊκά μοντέλα στην εφετινή διοργάνωση είναι οι BMW M6 Gran Coupe και 4 Series Coupe Concept, τα Audi RS7 και SQ5, η Bentley Continental GT Speed Convertible, η Maserati Quattroporte και το MINI Paceman JCW. Τα μικρότερα ευρωπαϊκά μοντέλα της έκθεσης ήταν το smart EV και το Fiat 500!

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Autohub
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk