«Βουτιά» της διαφημιστικής δαπάνης το 2012

Σημαντική μείωση σημείωσε το 2012 η διαφημιστική δαπάνη που απορρόφησαν τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services. Συγκεκριμένα το σύνολο της διαφημιστικής δαπάνης μειώθηκε την περασμένη χρονιά κατά 28,4% σε σύγκριση με το 2011. Τη μεγαλύτερη μείωση στα διαφημιστικά τους έσοδα κατέγραψαν τα περιοδικά (- 39,3%) και ακολουθούν οι εφημερίδες (- 28,9%), οι ραδιοφωνικοί σταθμοί (-27%) και οι τηλεοπτικοί σταθμοί (- 17,1%).

Σημαντική μείωση σημείωσε το 2012 η διαφημιστική δαπάνη που απορρόφησαν τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services. Συγκεκριμένα το σύνολο της διαφημιστικής δαπάνης μειώθηκε την περασμένη χρονιά κατά 28,4% σε σύγκριση με το 2011. Τη μεγαλύτερη μείωση στα διαφημιστικά τους έσοδα κατέγραψαν τα περιοδικά (- 39,3%) και ακολουθούν οι εφημερίδες (- 28,9%), οι ραδιοφωνικοί σταθμοί (-27%) και οι τηλεοπτικοί σταθμοί (- 17,1%).

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Media
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk