Σημαντική μείωση σημείωσε το 2012 η διαφημιστική δαπάνη που απορρόφησαν τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services. Συγκεκριμένα το σύνολο της διαφημιστικής δαπάνης μειώθηκε την περασμένη χρονιά κατά 28,4% σε σύγκριση με το 2011. Τη μεγαλύτερη μείωση στα διαφημιστικά τους έσοδα κατέγραψαν τα περιοδικά (- 39,3%) και ακολουθούν οι εφημερίδες (- 28,9%), οι ραδιοφωνικοί σταθμοί (-27%) και οι τηλεοπτικοί σταθμοί (- 17,1%).
«Βουτιά» της διαφημιστικής δαπάνης το 2012
Σημαντική μείωση σημείωσε το 2012 η διαφημιστική δαπάνη που απορρόφησαν τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services. Συγκεκριμένα το σύνολο της διαφημιστικής δαπάνης μειώθηκε την περασμένη χρονιά κατά 28,4% σε σύγκριση με το 2011. Τη μεγαλύτερη μείωση στα διαφημιστικά τους έσοδα κατέγραψαν τα περιοδικά (- 39,3%) και ακολουθούν οι εφημερίδες (- 28,9%), οι ραδιοφωνικοί σταθμοί (-27%) και οι τηλεοπτικοί σταθμοί (- 17,1%).

Σημαντική μείωση σημείωσε το 2012 η διαφημιστική δαπάνη που απορρόφησαν τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services. Συγκεκριμένα το σύνολο της διαφημιστικής δαπάνης μειώθηκε την περασμένη χρονιά κατά 28,4% σε σύγκριση με το 2011. Τη μεγαλύτερη μείωση στα διαφημιστικά τους έσοδα κατέγραψαν τα περιοδικά (- 39,3%) και ακολουθούν οι εφημερίδες (- 28,9%), οι ραδιοφωνικοί σταθμοί (-27%) και οι τηλεοπτικοί σταθμοί (- 17,1%).
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.