Ενημέρωση

ΑΝΑΤΡΟΠΗ

MEGA, 23.50

Υπάρχει πολιτική χωρίς πολιτικούς; Με αυτό το ερώτημα στο επίκεντρο, ο Γιάννης Πρετεντέρης φιλοξενεί στο στούντιο της εκπομπής καλλιτέχνες, ανθρώπους των γραμμάτων και πρόσωπα της τηλεόρασης

Πώς κρίνουν τους πολιτικούς αλλά και τους πολίτες; Ποιον ρόλο πρέπει να παίζουν οι ίδιοι στη ζωή; Τι σκέφτονται για τη διαφθορά, την οικονομική κρίση, τη βία, την αγανάκτηση και τον θυμό που βιώνουμε γύρω μας; Τι λένε για τα κόμματα, την κυβέρνηση, την αντιπολίτευση και το σύγχρονο πολιτικό σκηνικό; Στο πάνελ της εκπομπής απόψε θα είναι οι: Γιώργος Κιμούλης, Λαυρέντης Μαχαιρίτσας, Γιάννης Μπέζος, Γιώργος Νταλάρας, Ελένη Ράντου και Γρηγόρης Αρναούτογλου. Παρεμβαίνουν και εκφράζουν τις απόψεις τους ο ηθοποιός Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, ο σκηνοθέτης και ηθοποιός Χριστόφορος Παπακαλιάτης και ο συγγραφέας Αλέξης Σταμάτης.

Ντοκιμαντέρ

Ιστορία των χρόνων μου

ΕΤ1, 22.00

Την ζωή και το έργο του Ευγένιου Σπαθάρη, του μεγάλου καραγκιοζοπαίχτη, εξιστορεί το αποψινό επεισόδιο της ενδιαφέρουσας σειράς ντοκιμαντέρ.

ΤΑΙΝΙΕΣ

Η πλεκτάνη (Body of lies)

STAR, 22.00

Ενα παιχνίδι γάτας ποντιικού ανάμεσα στον κυνικό γραφειοκράτη που κινεί τα νήματα της CIA σε θέματα Μέσης Ανατολής (Ράσελ Κρόου) και το δεξί χέρι, έναν ικανό και παράτολμο πράκτορα (Λεονάρντο Ντι Κάπριο). Δυστυχώς ο Ρίντλεϊ Σκοτ επέλεξε την λάθος εποχή για να γυρίσει την δική του «Syriana» γιατί τελικά, όντως ο κόσμος τα είχε βαρεθεί όλ’ αυτά οπότε η ταινία απέτυχε. (ΗΠΑ, 2008, 122’)

Η παγίδα (The trap/ Klopka)

NET, 01.00

Ενας αρχιτέκτονας (Νεμπόσα Γκλογκοατς) αφηγείται κάπου μια ιστορία. Δεν βλέπουμε τον ακροατή αλλά από την αφήγηση και τις συνοδευτικές εικόνες αντιλαμβανόμαστε ότι ο αφηγητής είναι μπλεγμένος σε μια υπόθεση φόνου. Το σασπένς κλιμακώνεται, το άγχος του αφηγητή μπολιάζει τις αισθήσεις μας. Μια μικρή ταινία με τεράστια ψυχή που σε παγιδεύει μέσα στην τελειότητά της. Σκηνοθεσία: Σρεντάν Γκολούμποβιτς. (Σερβία, 2007, 120’)

Το τέλος της βίας (A history of violence)

STAR, 03.15

Ενας φιλήσυχος εστιάτορας (Βίγκο Μόρτενσεν) εξωτερικεύει τον κρυμμένο, επικίνδυνο εαυτό του βλέποντας οικογένεια και συγχωριανούς να απειλούνται εξωγενώς. Η νοσηρότητα των ταινιών του Καναδού σκηνοθέτη Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ αποκτά μια παιχνιδιάρικη εικόνα. (HΠΑ/ Γερμανία, 2005, 91’)