Στα ροζ το κτίριο του City Link

Μια κίνηση που συμβάλλει μεταξύ άλλων στην εικόνα της Αθήνας ως μιας όμορφης αλλά και σύγχρονης πόλης παρά τις αντιξοότητες των καιρών είναι η φωταγώγηση του κτιρίου City Link, αναγνωρισμένο από την Πολιτεία ως διατηρητέο μνημείο του νεότερου πολιτισμού της χώρας. Ο λόγος για την πρωτοβουλία της Estee Lauder στο πλαίσιο των δράσεών της για την καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού.

«Η αναβάθμιση του κέντρου είναι εφικτή όταν η προσπάθεια είναι συλλογική. Η Αθήνα είναι και μπορεί να γίνει ακόμα ομορφότερη καθώς δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από μια άλλη σύγχρονη Ευρωπαϊκή πόλη», ήταν τα όσα ειπώθηκαν από τους υπεύθυνους της εκστρατείας στη χθεσινή (Πέμπτη 5 Οκτωβρίου) συνέντευξη τύπου στο πολυκατάστημα Attica.

Πρόκειται για ένα κτίριο που διακρίνεται για την αρχιτεκτονική του καθώς ισορροπεί ανάμεσα στο νεοκλασικό παρελθόν και την πρόκληση του μοντερνισμού. Ολοκληρώθηκε στις παραμονές του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, και δεν είναι άλλο από το Μέγαρο του Μετοχικού Ταμείου Στρατού, το γνωστό σε όλους City Link.

Από το 1992, η πρωτοβουλία της συγκεκριμένης εταιρείας για την φωταγώγηση κτιρίων και σημαντικών μνημείων ανά τον κόσμο έχει φωτίσει σε ροζ χρώμα πάνω από 200 ιστορικά κτίρια σε 70 χώρες του πλανήτη. Στην Ελλάδα έχουν φωταγωγηθεί μέχρι σήμερα το Ζάππειο Μέγαρο, η Αγορά του ΟΑΚΑ, o Λόφος του Λυκαβηττού, το Δημαρχείο της Αθήνας, ο πύργος του ΟΤΕ στην Θεσσαλονίκη, το Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία στο Σύνταγμα, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, η πλατεία Αριστοτέλους, ο Λευκός Πύργος και η Καμάρα στη Θεσσαλονίκη, το Ενετικό Φρούριο Κούλε στο Ηράκλειο, το Παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου στη Ρόδο και η Πλατεία Σπιανάδα στην Κέρκυρα.

Όπως αναφέρθηκε στην συνέντευξη τύπου, ο καρκίνος του μαστού είναι η πιο διαδεδομένη μορφή καρκίνου σήμερα στις γυναίκες. Σύμφωνα με την Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας, περισσότεροι από 1,2 εκατομμύρια ασθενείς σε ολόκληρο τον κόσμο έχουν διαγνωσθεί με καρκίνο του μαστού αυτό το χρόνο. Τα καλά νέα είναι ότι τα ποσοστά θνησιμότητας μειώνονται και πιστεύεται ότι αυτό είναι αποτέλεσμα της έγκαιρης διάγνωσης και των αποτελεσματικότερων θεραπειών.

Παρόντες στη συνέντευξη τύπου, εκτός από τους ανθρώπους της εταιρείας, ήταν ο σχεδιαστής Δούκας Χατζηδούκας που δημιούργησε το γνωστό Pink Ribbon Bracelet για να ενισχύσει την εκστρατεία. Το βραχιόλι με την υπογραφή του ΄Ελληνα designer κυκλοφορεί από την 1η Οκτωβρίου. Φέτος, το 8ο ροζ βραχιόλι αλλάζει όψη. Δημιουργείται σε σχήμα οβάλ από ανάγλυφο μέταλλο σε ροζ και γκρι χρώμα απεικονίζοντας την κορδέλα. Στην μια πλευρά του κρέμεται ένα διακριτικό μεταλλικό charm με το ροζ κορδελάκι που μας θυμίζει την ανάγκη της έγκαιρης διάγνωσης.
Τα βραχιόλια θα διατίθενται ολόκληρο τον Οκτώβριο στη συμβολική τιμή των 10 ευρώ, από τα σημεία διάθεσης προϊόντων της συγκεκριμένης εταιρείας στην Ελλάδα. Σκοπός της πώλησης είναι η συγκέντρωση χρημάτων για τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής»
Παρούσα στη συνέντευξη τύπου ήταν και η Ελένη Μενεγάκη η οποία πρωταγωνιστεί στη φετινή καμπάνια για την προώθηση του Pink Ribbon Bracelet.

www.bcacampaign.com και www.facebook.com/bcacampaign

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Αφιερώματα
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk