Καλύτερη συγκοινωνία ζητούν οι κάτοικοι του Πολυγώνου και της Κυψέλης

Καλύτερη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση ζητούν από τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) κάτοικοι της περιοχής του λόφου Πατάτσου, της περιοχής, δηλαδή, που ορίζεται από τις πολυπληθείς συνοικίες της Άνω Κυψέλης, της Νέας Κυψέλης και του Πολυγώνου.

Καλύτερη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση ζητούν από τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) κάτοικοι της περιοχής του λόφου Πατάτσου, της περιοχής, δηλαδή, που ορίζεται από τις πολυπληθείς συνοικίες της Άνω Κυψέλης, της Νέας Κυψέλης και του Πολυγώνου.

Οπως αναφέρουν, πρόκειται για περιοχή, «που επί χρόνια αντιμετωπίζει οξύ συγκοινωνιακό πρόβλημα, με μόνη εξαίρεση εξυπηρέτησης, την πιάτσα των ταξί, στη συμβολή των οδών Δράκου και Δοϊράνης. Είναι αναγκαία η σύνδεση της περιοχής με λεωφορειακή συγκοινωνιακή γραμμή, για την εξυπηρέτηση των πολιτών, που κινούνται προς το κέντρο, ή προς τον πλησιέστερο σταθμό Μετρό Πανόρμου» αναφέρουν στην έκκλησή τους.

Οι κάτοικοι προτείνουν διάφορες λεωφορειακές γραμμές, που θα μπορούσαν να επεκτείνουν ή να τροποποιήσουν το δρομολόγιο τους προς την περιοχή. Αυτές είναι:

– Η λεωφορειακή γραμμή 622 (Γουδή – Ανω Γαλάτσι), η οποία θα μπορούσε να επεκταθεί από το τέρμα της, που βρίσκεται στο κέντρο νεότητας της συμβολής Πρωτοπαπαδάκη και Παραδεισίων, στο Ανω Γαλάτσι, με αμφίδρομη διεύρυνση, μέσω των οδών Πρωτοπαπαδάκη – Εβρου -Περιφερειακός Αττικού Αλσους (κάτω από την μονή Προφήτη Ηλία) έως τον Λόφο Πατάτσου. Με τον τρόπο αυτό, ολοκληρώνεται η εξυπηρέτηση της περιοχής Καραγιαννέικων-Ανω Γαλατσίου και της περιοχής Κυπρίων της Ανω Κυψέλης.

– Η λεωφορειακή γραμμή 035 (Ταύρος-Ανω Κυψέλη), που θα μπορούσε να επεκταθεί από το τέρμα των τρόλεϊ της Ανω Κυψέλης (συμβολή Λανίτη και Καυκάσου), μέσω των οδών Λανίτη – Μαυρομμάτη – Μούσκου προς Λόφο Πατάτσου και επιστροφή από Μούσκου – Μάτση – Αναστάση. Με τον τρόπο αυτό, καλύπτεται ολόκληρη η περιοχή της Ανω Κυψέλης, μαζί με την συνοικία Κυπρίων-Απομάχων.

– Η λεωφορειακή γραμμή 022 (Μαράσλειο-Νέα Κυψέλη), που θα μπορούσε να επεκταθεί από το τέρμα της, στην εκκλησία του Τίμιου Σταυρού (συμβολή Λαζαράδων και Καυκάσου), μέσω των οδών Καυκάσου – Δελβίνου – Δοϊράνης, μέχρι τον Λόφο Πατάτσου και επιστροφή από Δοϊράνης – Λαζαράδων. Με τον τρόπο αυτό, εξυπηρετείται ολόκληρη η περιοχή της Νέας Κυψέλης και του Αλσους Πολυγώνου, όπως παλιότερα με το λεωφορείο Δοϊράνης.

– Με την τροποποίηση του δρομολογίου του λεωφορείου 140 (Πολύγωνο-Γλυφάδα), που στο αρχικό μέρος συμπίπτει και καλύπτεται από την γραμμή 224 (Νεκροταφείο Καισαριανής-Ελευθερίου Βενιζέλου). Η παραλλαγή αυτή μπορεί να γίνει από την αφετηρία του Πολυγώνου, καθώς από την οδό Τσαλδάρη, η γραμμή μπορεί να συνεχίσει αντί για την Βριλησσού, προς Οστρόβου – Γιαλούρου – Παρασκευά – Δοϊράνης – Δράκου – Οικονομίδου -Καρπενησιώτη – Περρίκου και να συνεχίζει προς Γλυφάδα, στην υφιστάμενη διαδρομή. Η επιστροφή από Γλυφάδα θα γίνεται με τροποποίηση δρομολογίου από Περρίκου – Καρπενησιώτη – Οικονομίδου – Δράκου – Δοϊράνης – Παρασκευά – Γιαλούρου – Οστρόβου – Τσαλδάρη και συνεχίζει προς το Πολύγωνο, στην υφιστάμενη διαδρομή. Με τον τρόπο αυτό καλύπτεται η περιοχή του θεάτρου του Αττικού Αλσους, ο περιφερειακός του Πολυγώνου και μέρος της Νέας Κυψέλης.

– Με την παραλλαγή της γραμμής 036 (Κατεχάκη-Πλατεία Κυψέλης), η οποία στο κομμάτι του Ψυχικού, ήδη καλύπτεται από τις γραμμές που εξυπηρετούν το Ψυχικό. Η παραλλαγή αυτή μπορεί να γίνει ως εξής: η διαδρομή από Κατεχάκη και σταθμό μετρό Πανόρμου, όταν φθάνει στην οδό Φιλιππίδη, αντί να στρίψει, κατόπιν, δεξιά στην οδό Περρίκου προς Ψυχικό, στρίβει αριστερά στην οδό Περρίκου προς Πολύγωνο και κατόπιν στις οδούς Καρπενησιώτη – Οικονομίδου – Δράκου – Περιφερειακός Αττικού Αλσους, κάτω από τον Προφήτη Ηλία και κατόπιν Εβρου-Πρωτοπαπαδάκη, συνεχίζοντας προς Κυψέλη στην υφιστάμενη διαδρομή. Από Κυψέλη και Γαλάτσι, η ίδια παραλλαγή, αντίστροφα, ως επιστροφή.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Κοινωνία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk