Δραματική μείωση της διαφημιστικής δαπάνης

Συνεχίζοντας την πτωτική τάση των τελευταίων ετών, η μείωση της διαφημιστικής δαπάνης που απορρόφησαν τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης τον Αύγουστο άγγιξε συνολικά το 27,2%. Ειδικότερα στα περιοδικά το ποσοστό της πτώσης ήταν 42,21%, στις εφημερίδες 21,59%, στην τηλεόραση 8,12% και στο ραδιόφωνο 4,39%.

Συνεχίζοντας την πτωτική τάση των τελευταίων ετών, η μείωση της διαφημιστικής δαπάνης που απορρόφησαν τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης τον Αύγουστο άγγιξε συνολικά το 27,2%.

Ειδικότερα στα περιοδικά το ποσοστό της πτώσης ήταν 42,21%, στις εφημερίδες 21,59%, στην τηλεόραση 8,12% και στο ραδιόφωνο 4,39%.

Στην διάρκεια του οκταμήνου (Ιανουάριος – Αύγουστος 2012) το ποσοστό απωλειών σε σύγκριση αμε το αντίστοιχο διάστημα του 201φτάνει το 28,86%, με τα περιοδικά να έχουν υποστεί την μεγαλύτερη μείωση που μεταφράζονται σε 38,9%. Ακολούθησαν οι εφημερίδες με 30,12%, το ραδιόφωνο με 29,7% και η τηλεόραση με 16,7%.

Δυστυχώς οι προβλέψεις για τους επόμενους μήνες είναι απογοητευτικές και οι εκτιμήσεις των στελεχών κάνουν λόγο για περαιτέρω μείωση, γεγονός που έχει οδηγήσει σε αναστολή εκδόσεων εντύπων, σε πάγωμα τηλεοπτικού προγράμματος, αλλά και σε σημαντικές αλλαγές στη φυσιογνωμία των ραδιοφωνικών σταθμών με πολλούς από αυτούς να εγκαταλείπουν την ενημέρωση και να στρέφονται σε οικονομικότερες λύσεις δηλαδή σε μουσικό περιεχόμενο.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Media
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
  • Ibiza, Mykonos και .... Πλάκα Το δημοφιλέστατο νησί της Ισπανίας με τους κορυφαίους DJ μοιάζει τόσο μακρινό αυτή τη δύσκολη λόγω COVID-19 εποχή. Ακόμα... ΣΙΒΥΛΛΑ |
Helios Kiosk