Φεστιβάλ Βενετίας: «Μaster» ηθοποιίας και σκηνοθεσίας, όχι όμως επικοινωνίας

Χάσιμο χρόνου είναι το λιγότερο που θα μπορούσε να πει κανείς μετά την εμπειρία της συνέντευξης Τύπου που έδωσε το Σάββατο το μεσημέρι το επιτελείο της (εντός διαγωνιστικού προγράμματος ταινίας) «The Master».

Χάσιμο χρόνου είναι το λιγότερο που θα μπορούσε να πει κανείς μετά την εμπειρία της συνέντευξης Τύπου που έδωσε το Σάββατο το μεσημέρι το επιτελείο της (εντός διαγωνιστικού προγράμματος ταινίας) «The Master». Πολύ κρίμα γιατί η τελευταία δημιουργία του Πολ Τόμας Αντερσον ανήκε σε εκείνες που ο κόσμος περίμενε περισσότερο από κάθε άλλη στο φεστιβάλ, συν το γεγονός ότι ήταν η πρώτη που συγκέντρωνε γνωστά ονόματα γύρω της, κάτι που σε γενικές γραμμές λείπει από την εφετινή διοργάνωση.

Για αυτά τα ονόματα άλλωστε η αίθουσα των συνεντεύξεων Τύπου γέμισε τόσο πολύ και για πρώτη φορά κατά την διάρκεια του τελευταίου πενθημέρου. Τόσο ο Πολ Τόμας Αντερσον όμως, όσο και οι δυο πρωταγωνιστές του, ο Φίλιπ Σίμορ Χόφμαν και κυρίως ο Χοάκιν Φίνιξ, δεν είχαν καμία διάθεση να μιλήσουν και πράγματι, είπαν ελάχιστα πράγματα, περιορισμένοι αρκετά στις κοινοτοπίες του πόσο υπέροχος ηθοποιός είναι ο ένας και πόσο θαυμάσιος ηθοποιός είναι ο άλλος.

Και όμως το Master μπορούσε να προσφέρει αρκετό υλικό για συζήτηση. Με φόντο την μεταπολεμική Αμερική της δεκαετίας του 1950 το φιλμ είναι η ιστορία της εξαιρετικά ιδιόμορφης σχέσης που αναπτύσσεται ανάμεσα σε δυο εντελώς διαφορετικούς ανθρώπους: τον αμόρφωτο, νευρικό, σχεδόν ζωώδη Φρέντι (Φίνιξ) πρώην πολεμιστή του Πολεμικού Ναυτικού και ολοφάνερα «πειραγμένο» στο μυαλό και τον ήρωα του τίτλου, τον Λάνκαστερ (Χόφμαν), έναν διανοούμενο που είναι επίσης υπνωτιστής και προσπαθεί να δημιουργήσει την δική του αίρεση για την καλυτέρευση της ανθρώπινης ψυχής.

«Είδα την σχέση των δυο αυτών αντρών σαν μια σχέση αγάπης» ήταν το μόνο που είχε να πει ο σκηνοθέτης Πολ Τόμας Αντερσον, γνωστός από ταινίες όπως το «Μανόλια» και το «Θα χυθεί αίμα» για το οποίο ο Ντάνιελ Ντέι Λούις απέσπασε το δεύτερο Οσκαρ του. «Ολα τα άλλα δεν με αφορούν». Λέγοντας τα «άλλα» ο Αντερσον αναφέρθηκε στην μυστηριώδη «αίρεση» (αν μπορούμε να την αποκαλέσουμε έτσι) που εκπροσωπεί ο ήρωας του Χόφμαν.

Μάλιστα στην ερώτηση μάλιστα αν αυτή η ταινία ενδεχομένως να ενοχλήσει τον γνωστό υποστηρικτή της σαϊντολογίας Τομ Κρουζ ,φίλο του Πολ Τόμας Αντερσον, ο σκηνοθέτης απάντησε ότι ο Τομ Κρουζ είδε το «Master», ότι παραμένουν φίλοι και πως το τι ειπώθηκε μεταξύ τους για την ταινία, αφορά «εμάς και κανέναν άλλον».

Την παράσταση στην συνέντευξη Τύπου όμως έκλεψε ο Χοάκιν Φίνιξ με την αλλόκοτη συμπεριφορά του. Αναψε τσιγάρο μέσα στην κατάμεστη αίθουσα, κουνιόταν αριστερά και δεξιά σαν να ήταν διαρκώς ενοχλημένος και όταν κάποιος του έθεσε μια ερώτηση ,ο Φίνιξ είπε «ακούστε είμαι εδώ για να υποστηρίξω την ταινία αλλά δεν έχω τίποτε να πω». Σαν να μην έφταναν αυτά κάποια στιγμή ο Φίνιξ σηκώθηκε και έφυγε από την αίθουσα για να επιστρέψει πέντε λεπτά αργότερα.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Πολιτισμός
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk