Η εφεδρεία

Η εφεδρεία | tovima.gr

Ο όρος έχει στρατηγική σημασία και χρησιμοποιείται ως επί το πλείστον από
στρητηγούς,οταν μελετούν μια μάχη ή απο υπευθύνους να οργανώσουν μια θωρά-
κιση για το ενδεχόμενο μιας μελλοντικής αναποδιάς.
Δηλαδή με λίγα λόγια είναι η πρόνοια για την πρόληψη δυσάρεστων καταστά-
σεων στο μέλλον.
Εδώ όμως στην Ελλάδα ο όρος αυτός σημαίνει ακριβώς το αντίθετο,δηλαδή η
πρόνοια για την πρόληψη δυσάρεστων καταστάσεων του παρελθόντος.
Οπως όλα εδώ στην Ελλάδα όλα τα πράγματα λειτουργούν με ανάποδη φορά,σε
σύγκριση με τον υπόλοιπο κόσμο.
Οπου αλλού αν παρανομήσεις πάς φυλακή και πληρώνεις αδρά την πράξη της
παρανομίας. Ενώ εδώ απ’ εναντίας παίρνεις προαγωγή και επι πλέον επίδομα νόμι-
μης παρανομίας και το συμπέρασμα βγαίνει μόνο του ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ.
Κάθε μέρα κάποιος Ρακιντζής,τον οποίον δεν γνωρίζω,αλλά οφείλω να συγχαρώ
ότι είναι ο μόνος που λέει πόσοι είναι οι παρανομούντες και ποίοι είναι αυτοί,αλλά
καμία κυβέρνηση δεν τον παίρνει υπ’ όψιν της,διότι τα τρώνε μαζί.
Ο όρος προτάθεικε απο την παλιά Νέα Δημοκρατία,αλλά μεταποιήθηκε απο το
ΠΑΣΟΚ,αλλά δεν εφαρμόστηκε σχεδόν ποτέ,διότι δεν συμφέρει σε κανέναν να μην
κλέβει νόμιμα.
Οπως είπα και στην αρχή η εφεδρεία σκοπό έχει να προλάβει κάτι,ενώ εδώ σκοπό
έχει το ότι έγινε έγινε και καλώς έγινε.
Τώρα με κυβέρνηση της νέας Νέας Δημοκρατίας,το θέμα ξανάρχεται στο προσκή-
νιο και γίνονται συζητήσεις πάνω στο θέμα και οι βουλευτές πληρώνοντε και ο ελλη-
νικός λαός στενάζει και δεν βλέπει τίποτα να γίνεται για την εφεδρεία.
Και όπως πάντα το θέμα θα τραβήξει όσο θα κρατηθεί αυτή η κυβέρνηση και μό-λις έρθει η άλλη θα ξαναρχίσουν πάλι οι συζητήσεις για την εφεδρεία.
Λοιπόν ενα πράγμα είναι πολύ απλό να ξεχάσουμε την εφεδρεία, αυτή που προν-νοεί για το μέλλον,διότι εμείς επειδή δεν έχουμε μέλλον δε θα μας χρειαστεί και να
ασχοληθούμε με το θέμα της παρανομίας στο δημόσιο,όπως είναι οι εφοριακοί οι τελωνιακοί και οι της πολεοδομίας και τόσοι άλλοι και να ψηφίσουμε εναν πολύ απλό νόμο. Δηλαδή ο κάθε παρανομών παυεται αυτομάτως από οποιαδήποτε θέση και άν κατέχει,κατάσχεται το προιόν της κλοπής,της μίζας της δωροδοκίας,δημεύεται η κι-νητή και η ακίνητη περιουσία του και όλα τελειώνουν όμορφα και ωραία και αυτομά-
τως τον κατατάσεις στην εφεδρεία,χωρίς καμία άλλη υποχρέωση,με τον όρο ότι άμα
ξαναχρειαστούμε κλέφτες θα σας καλέσουμε να αναλάβετε υπηρεσία.
Και για να φανείτε και δημοκράτες να δίνεται το δικαίωμα στον απατεώνα να κά-νει μήνυση το δημόσιο για να ανακτήσει την περιουσία του, εφ΄όσον φυσικά δικαιω-
θεί.
Πολύ φοβούμε ότι μάλλον θα δικαιωθούν.
Διότι εδω ισχύει όχι το λογικό, αλλά το παράλογο,ακου εκεί να προννοούμε για το
παρελθόν.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Γνώμες
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk