Η Χάιντι Κλουμ ξαναχτυπά. Το γερμανικής καταγωγής 39χρονο μοντέλο συνεργάζεται ξανά μετά από χρόνια με τη, γνωστή από τα eighties, εταιρεία denim Jordache πρωταγωνιστώντας στη νέα της καμπάνια.

Σε ένα δυναμικό come back, η εταιρεία ετοιμάζει τη λειτουργία νέων της καταστημάτων στις ΗΠΑ, καθώς επίσης και την πρώτη της έντυπη και τηλεοπτική καμπάνια εδώ και 20 χρόνια με την Χάιντι Κλουμ ως μούσα της σύμφωνα με δημοσίευμα του Women’s Wear Daily.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι η συνεργασία της Χάιντι Κλουμ -η οποία, σημειωτέον, χώρισε από τον τραγουδιστή Σιλ μετά από 7 χρόνια γάμου τον περασμένο Ιανουάριο _ και της Jordache ξεκίνησε το 2007 όταν το μοντέλο υπέγραψε συμβόλαιο με την εταιρεία προκειμένου να είναι το «πρόσωπο» της προώθησης των προϊόντων της.

Η εταιρεία, ωστόσο, δεν απέκτησε «ισχυρό» προφίλ παρ’ ότι η Μπρίτανι Μέρφι και η Ελίζαμπεθ Χάρλεϊ ανέλαβαν επίσης μούσες της.

Τώρα η Χάιντι Κλουμ έχει επιστρέψει για να αναλάβει τα ηνία στη μεγαλύτερη καμπάνια που έχει επιχειρήσει ποτέ η Jordache. Και σύμφωνα με τα πρώτα νέα, η καινούργια σειρά της Jordache θα περιλαμβάνει πολλά παντελόνια στα χρώματα του πάγου αλλά και στο παραδοσιακό λουλακί του τζιν υφάσματος.