Ο όμιλος PPR «εισβάλλει» στο ηλεκτρονικό εμπόριο

«Εισβολή» στο ηλεκτρονικό εμπόριο κάνει ο κολοσσός της λιανικής PPR (Pinault – Printemps – Redoute) δημιουργώντας κοινοπραξία με το ηλεκτρονικό κατάστημα YOOX, με στόχο τη διαχείριση monobrand ηλεκτρονικών καταστημάτων για τα πολυτελή σήματα του γαλλικού ομίλου. Στη νέα εταιρία που θα εδρεύει στην Ιταλία και θα έχει παγκόσμια δραστηριότητα, ο PPR θα έχει μερίδιο 51% και ο ΥΟΟΧ 49%.

«Εισβολή» στο ηλεκτρονικό εμπόριο κάνει ο κολοσσός της λιανικής PPR (Pinault – Printemps – Redoute) δημιουργώντας κοινοπραξία με το ηλεκτρονικό κατάστημα YOOX, με στόχο τη διαχείριση monobrand ηλεκτρονικών καταστημάτων για τα πολυτελή σήματα του γαλλικού ομίλου. Στη νέα εταιρία που θα εδρεύει στην Ιταλία και θα έχει παγκόσμια δραστηριότητα, ο PPR θα έχει μερίδιο 51% και ο ΥΟΟΧ 49%.

Οι δύο πλευρές ανακοίνωσαν την Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012 την υπογραφή συμφωνίας για κοινοπραξία, στην οποία θα μοιραστούν την τεχνογνωσία και εμπειρία τους για τη λειτουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων για τις πολυτελείς φίρμες του χαρτοφυλακίου του PPR: Bottega Veneta, Yves Saint Laurent, Alexander McQueen, Balenciaga and Sergio Rossi. Τα καταστήματα Sergio Rossi και Bottega Veneta θα εγκαινιαστούν μέχρι το τέλος του 2012, ενώ όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα θα λειτουργούν σε παγκόσμια κλίμακα, συμπεριλαμβανόμενης της Κίνας, έως το τέλος του 2013.

Η κοινοπραξία θα μεγιστοποιήσει την ηγετική θέση του PPR και του YOOX με στόχο να ενισχύσει τα υπάρχοντα ηλεκτρονικά εμπορικά sites των πολυτελών σημάτων του PPR και να επιταχύνει την παγκόσμια επέκτασή τους. Μέσω της συνεργασίας ο PPR θα αξιοποιήσει την τεχνολογία αιχμής και το υψηλής ακρίβειας σύστημα ελέγχου αποθεμάτων του YOOX Group σε πάνω από 100 χώρες, συμπεριλαμβανόμενης της Κίνας.

«Η ηλεκτρονική δραστηριότητα είναι στρατηγική προτεραιότητα για τον όμιλο», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του PPR Φρανσουά – Ανρί Πινό. «Η κοινοπραξία θα επιτρέψει στον PPR να αξιοποιήσει συνέργιες και πόρους διαθέσιμους στα σήματά μας μέσα από την καλύτερη στην κλάση της εμπειρία ηλεκτρονικού εμπορίου. Και με αυτή τη στρατηγική συνεργασία με το YOOX Group, επενδύουμε σε δεξιότητες απαραίτητες για να αναπτύξουμε τη δραστηριότητά μας στο μέλλον», πρόσθεσε.

Από την πλευρά του ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του YOOX Group Φεντερίκο Μαρκέτι σημείωσε ότι «Δύο ηγέτες της αγοράς ένωσαν τις δυνάμεις τους για να λανσάρουν το πιο ολοκληρωμένο, καινοτόμο και μακρόπνοο ηλεκτρονικό εγχείρημα στη λιανική πολυτελών ειδών στο Διαδίκτυο».

Με δίκτυο διανομής σε 120 χώρες, ο όμιλος PPR είχε κύκλο εργασιών 12,2 δις ευρώ το 2011 και απασχολεί πάνω από 47.000 εργαζομένους, ενώ είναι εισηγμένος στο Χρηματιστήριο Euronext του Παρισιού. Το YOOX Group έχει 12 χρόνια παρουσίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο της μόδας, βρίσκεται ανάμεσα στους κορυφαίους του κλάδου με τα multibrand ηλεκτρονικά καταστήματα yoox. com, thecorner. com, το νεοσύστατο shoescribe. com που είναι εξειδικευμένο στα παπούτσια, αλλά και τα monobrand armani. com, zegna. com που λειτουργούν από το YOOX Group. Το 2011 οι πωλήσεις του ανήλθαν στα 291,2 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 35,9% από 214,3 εκατ. ευρώ το 2010. Ο όμιλος YOOX έχει γραφεία στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ, την Ιαπωνία, την Κίνα και το Χονγκ Κονγκ και κάνει αποστολές σε περισσότερες από 100 χώρες παγκοσμίως, ενώ είναι εισηγμένος στο Χρηματιστήριο του Μιλάνου.
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk