Toyota Prius+

Μια μάρκα μέσα στη μάρκα. Κάπως έτσι θα μπορούσε να αντιμετωπίζει πλέον η Toyota τη σειρά των υβριδικών εκδόσεων Prius, αφού μετά την πεντάθυρη και την Plug-in Hybrid, που φορτίζεται και από την πρίζα, ήρθε η σειρά της έκδοσης Prius+ η οποία προσφέρει περισσότερο χώρο.

Μια μάρκα μέσα στη μάρκα. Κάπως έτσι θα μπορούσε να αντιμετωπίζει πλέον η Toyota τη σειρά των υβριδικών εκδόσεων Prius, αφού μετά την πεντάθυρη και την Plug-in Hybrid, που φορτίζεται και από την πρίζα, ήρθε η σειρά της έκδοσης Prius+ η οποία προσφέρει περισσότερο χώρο.
Διατηρώντας τη γνωστή φιλοσοφία κίνησης, το Prius+ διαθέτει τρεις σειρές καθισμάτων αποσπώντας τον τίτλο του πρώτου επταθέσιου υβριδικού MPV στην Ευρώπη, αλλά και του μόνου με εκπομπές CO2 χαμηλότερες των 100 γραμμ./ χλμ. Παρά την αίσθηση οικειότητας που δημιουργεί η πρώτη οπτική εντύπωση, το Prius+ είναι μεγαλύτερο σε όλες του τις διαστάσεις (+15,5 εκ. στο μήκος, 3 εκ. στο πλάτος και 8,5 εκ. στο ύψος), ενώ και το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 8 εκατοστά. Οι αισθητικές αλλαγές είναι εμφανέστερες κυρίως στο μπροστινό τμήμα, ενώ εύκολα θα διακρίνετε τη νέα γραμμή της οροφής, η οποία χαρίζει στο αυτοκίνητο την κλασική πολυχρηστική σιλουέτα του.
Στο εσωτερικό η δεύτερη και η τρίτη σειρά καθισμάτων είναι κατά 4,5 εκατοστά ψηλότερα τοποθετημένες από τις θέσεις οδηγού και συνοδηγού, εξασφαλίζοντας αμφιθεατρική ορατότητα. Τα καθίσματα της δεύτερης σειράς μετακινούνται ανεξάρτητα εμπρός – πίσω, αυξομειώνοντας έτσι τον διαθέσιμο χώρο στην τρίτη σειρά. Η χρήση και των επτά καθισμάτων περιορίζει τον χώρο αποσκευών στα 232 λίτρα, αλλά η αναδίπλωση του έκτου και έβδομου καθίσματος εκτοξεύει τη χωρητικότητά του στα 784 λίτρα.
Τα μεγέθη είναι εντυπωσιακά αν σκεφτείτε ότι η υβριδική τεχνολογία απαιτεί χώρο για τα επιπλέον υποσυστήματα, με την Toyota να επιλέγει πια τη χρήση μπαταριών ιόντων λιθίου για την αποθήκευση της ενέργειας που τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα.
Ο μικρότερος όγκος της επιτρέπει την τοποθέτησή της ανάμεσα στα καθίσματα οδηγού – συνοδηγού αλλάζοντας το τοπίο, ενώ στη διαφοροποιημένη κονσόλα κυριαρχούν το νέο περιστροφικό χειριστήριο του κλιματισμού και ο μικρός επιλογέας του CVT κιβωτίου ταχυτήτων. Ο συνδυασμός του βενζινοκινητήρα των 1,8 λίτρων με τον ηλεκτροκινητήρα αποδίδει 136 ίππους, η γνωστή δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών επιπλέον λειτουργιών κίνησης – EV, Eco και Power – διατηρείται και στο Prius+ ενώ οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα 96 γραμμ. CO2/ χλμ. με κατανάλωση από 3,8 λίτρα/ 100 χλμ.
Και όλα αυτά σε ένα αυτοκίνητο που διακρίνεται για τον πλήρη εξοπλισμό του ήδη από τη βασική έκδοση, και που παρά το βάρος των 1.495 κιλών επιταχύνεται από στάση σε 11,3» μετακινώντας με άνεση και ασφάλεια επτά επιβάτες με υποδειγματική οικονομία καυσίμου και, στη λειτουργία EV, με μηδενικούς ρύπους σε ταχύτητες κίνησης ως 70 χλμ./ ώρα.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Autohub
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
  • Αναβολές και… private clubs Το τεράστιο ροζ, γεμάτο καθρέφτες, δωμάτιο στη βίλα «Ορτανσία», σκαρφαλωμένη στις ψηλότερες και πλέον θεαματικές οροσειρές της Εκάλης, ήταν... ΣΙΒΥΛΛΑ |
Helios Kiosk