Κίνητρα για να μην πηγαίνουν χέρι με χέρι τα εισιτήρια

Ένα νέο συναλλακτικό σύστημα υπόσχεται την εξαργύρωση των χρησιμοποιημένων εισιτηρίων αστικών και υπεραστικών συγκοινωνιών, μέσω εκπτώσεων σε προϊόντα και υπηρεσίες επιχειρήσεων

Ένα νέο συναλλακτικό σύστημα υπόσχεται την εξαργύρωση των χρησιμοποιημένων εισιτηρίων αστικών και υπεραστικών συγκοινωνιών, μέσω εκπτώσεων σε προϊόντα και υπηρεσίες επιχειρήσεων.

Το Moneyback αποτελεί «καρπό» της συνεργασίας του δημιουργού του, κ. Γ. Βεργάκη και της εταιρίας «Κέντρο Προώθησης Πωλησεων Α.Ε», ξεκίνησε από το Ηράκλειο της Κρήτης κι έχει αρχίσει πιλοτικά την λειτουργία του με 60 συμβεβλημένες επιχειρήσεις στην Αττική, ωστόσο, είναι άγνωστο ποιές είναι αυτές. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του Κέντρου Προώθησης Πωλήσεων, κ. Ν. Ιμιρζιάδη οι επωνυμίες των εταιριών «είναι ακόμη μη ανακοινώσιμες».
Πάντως, όπως σημείωσε την Τετάρτη κατά την διάρκεια συνέντευξης τύπου, οι χρήστες των αστικών και υπεραστικών συγκοινωνιών (τραίνα, αεροπλάνα, πλοία) θα έχουν την δυνατότητα να δίνουν τα χρησιμοποιημένα εισιτήριά τους στις επιχειρήσεις που συνεργάζονται με το Moneyback και να λαμβάνουν εκπτώσεις στις αγορές τους.

Αντίστοιχα, όσες επιχειρήσεις εντάσσονται στο Moneyback, θα λαμβάνουν ειδικό σήμα, ενώ θα γίνεται σχετική μνεία στα ηλεκτρονικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα εισιτήρια θα ανακυκλώνονται από τον Ελληνικό Οργανισμό Ανακύκλωσης.

Ανάλογα με τη συμφωνία κάθε επιχείρησης με το σύστημα Moneyback, θα υπάρχει μία κλίμακα εξαργύρωσης για τον καταναλωτή που θα επιστρέφει το αντίτιμο του χρησιμοποιημένου εισιτηρίου του, η οποία θα εξαρτάται από την εκάστοτε κατηγορία προϊόντων και υπηρεσιών. Εάν φερ’ ειπείν η κλίμακα είναι πέντε προς ένα, τότε μία αγορά των πέντε ευρώ θα κοστίζει τέσσερα ευρώ. Εάν η τιμή είναι 10 ευρώ, τότε ο καταναλωτής θα πληρώνει οκτώ ευρώ και ούτω καθ’ εξής.

Σύμφωνα με τον κ. Βεργάκη, στον οποίο ανήκει και η πατέντα του συστήματος, το Moneyback εντάσσεται στην κατηγορία των εναλλακτικών νομισμάτων, και, μάλιστα, έχει εξαχθεί στο εξωτερικό. Όπως ανέφερε, πρόκειται για ένα «σύστημα αμφίδρομης καταναλωτικής ενέργειας», που δίνει αξία στα χρησιμοποιημένα εισιτήρια. Παράλληλα, σύμφωνα με τον κ. Ιμιρζιάδη, τον Σεπτέμβριο θα πραγματοποιηθεί καμπάνια ενημέρωσης του κοινού για το σύστημα.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Κοινωνία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk