Μόνο για άντρες

H Kiehl’s είναι η πρώτη εταιρία στον κόσμο που προσέφερε στους άνδρες πελάτες του φαρμακείου στη Νέα Υόρκη αντρικά προϊόντα περιποίησης πριν από 50 χρόνια. Ακόμα και σήμερα μεγάλο μέρος των πωλήσεών της αφορά στη best seller σειρά Facial Fuel for Men.

Mε την πολυετή εμπειρία στο αντρικό grooming η Kiehls πραγματοποίησε την Πέμπτη 28 Ιουνίου στο Barber Shop 1900 (Υψηλάντου 35 & Πλουτάρχου, Κολωνάκι) μία πολυτελή περιποίηση – grooming σε γνωστούς κυρίους της πόλης, από τον χώρο των media, του θεάματος, και των επιχειρήσεων.

Ανάμεσα στους καλεσμένους που είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν το Kiehls Ultimate Shaving Experience by 1900, ένα παραδοσιακό ξύρισμα με φαλτσέτα και περιποίηση προσώπου με προιόντα Kiehl’s ήταν: οι ηθοποιοί Γιάννης Στάνκογλου και Γιώργος Καραμίχος, και οι σχεδιαστές μόδας Deux Hommes (Δημήτρης Αλεξάκης & Γρηγόρης Τριανταφύλλου).

Η τελετουργία περιποίησης των κυρίων, ξεκίνησε με το ΝΕΟ καινοτόμο προϊόν της Kiehl’s, Sky FlyinFoaming MultiGel, ένα Αφρώδες Gel Πολλαπλής Χρήσης, που δρα ταυτόχρονα ως ένα απολαυστικά κρεμώδες gel ξυρίσματος αλλά και ως αποτελεσματικό προϊόν καθαρισμού. Ακολούθησε pre-shaving treatment με λάδι προετοιμασίας για τα γένια, παραδοσιακό ξύρισμα με φαλτσέτα και hot towel pampering και ολοκληρώθηκε με facial massage με χρήση καταπραϋντικού After-Shave Balm, ενυδατικής περιποίησης Facial Fuel Energizing Moisturizer και κρέμας Eye Alert για την εξουδετέρωση των σημαδιών κούρασης στην ευαίσθητη περιοχή των ματιών.

Παράδοση στην ανδρική περιποίηση: Τη δεκαετία του 1950, ο κύριος Aaron Morse δημιούργησε την «Kiehl’s Squadron», μια συλλογή τριών αεροπλάνων επιδείξεων, τα οποία ονόμασε Blue, White και Green Eagle – και τα επιδείκνυε με υπερηφάνεια στο εσωτερικό του αρχικού καταστήματος. Ο ιδιοκτήτης δεύτερης γενιάς και λάτρης της περιπέτειας, κύριος Morse, εμπνεύστηκε αυτά τα εκκεντρικά ονόματα και το 1961 δημιούργησε απλές συσκευασίες για τα ανδρικά προϊόντα – οι άνδρες έδειχναν να απολαμβάνουν την εμφάνιση των προϊόντων και την ατμόσφαιρα που προσέφερε η Kiehl’s. Στην πορεία, προς τέρψη της ανδρικής του πελατείας, αυτός ο φανατικός συλλέκτης τοποθέτησε 19 μοτοσικλέτες και ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο στο μπροστινό τμήμα του καταστήματός του, δίπλα στα προϊόντα της Kiehl’s.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
BHMAgazino
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk