Με αισιοδοξία

«Στον επιχειρηματικό στίβο υπάρχει ένας χρυσός κανόνας: τίποτε δεν χαρίζεται και όλα κατακτώνται. Δεν είναι εύκολο να ξεχωρίσει κανείς έναν και μοναδικό παράγοντα επιτυχίας, καθώς αυτή είναι άμεσα συνδεδεμένη με τον συγκερασμό ικανότητας, ενστίκτου, ταλέντου, όρεξης για δημιουργία, οράματος και, φυσικά, τύχης».

«Τι με κάνει να χαμογελάω; Η οικογένειά μου και ειδικότερα οι δύο εγγονές μου, πηγή έμπνευσης και δημιουργίας για μένα. Επίσης, πολύ σημαντικός παράγοντας για την ευχάριστη διάθεσή μου είναι και οι συνεργάτες μου. Χωρίς την πολύτιμη βοήθειά τους όλα αυτά τα χρόνια, δεν θα είχαμε καταφέρει να δημιουργήσουμε έναν τόσο ισχυρό όμιλο παγκοσμίως».

«Με εξοργίζουν η αχαριστία, η απαισιοδοξία και η έλλειψη δυναμισμού. Ζούμε σε μια χώρα προικισμένη, όχι μόνο σε επίπεδο πολιτισμού και ένδοξης Ιστορίας, αλλά και σε επίπεδο φυσικής ομορφιάς. Ολα αυτά θα έπρεπε να κάνουν τους Ελληνες υπερήφανους για να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να προβάλλουν τη χώρα τους προς τα έξω».

«Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη που λέει ότι τα ταξίδια είναι επιμήκυνση της ζωής. Η γνωριμία με διαφορετικούς λαούς και η αλληλεπίδραση μαζί τους σε βελτιώνει ως άνθρωπο και βοηθά στην εξέλιξη της προσωπικότητάς σου. Ειδικά για εμένα, τα ταξίδια αποτελούν και μέσο έμπνευσης. Αυτό είναι ορατό στις συλλογές κοσμημάτων που φέρουν ethnic στοιχεία, όπως η K Collection, την οποία επιμελούμαι προσωπικά».

«Η αλήθεια είναι ότι ένα είδος πολιτιστικής παγκοσμιοποίησης συναντάται και στη μόδα. Βλέπουμε τις ίδιες ταινίες, διαβάζουμε τα ίδια βιβλία, τα ίδια περιοδικά και ακούμε παγκοσμίου φήμης συγκροτήματα και τραγουδιστές. Ωστόσο, υπάρχουν και αρκετές διαφορές. Ο αμερικανός καταναλωτής, λόγου χάρη, βρίσκεται αντιμέτωπος με μια πληθώρα προσφοράς, αλλά και μηνυμάτων, καθώς οι συνθήκες αγοράς στην Αμερική χαρακτηρίζονται από έντονο ανταγωνισμό. Από την άλλη πλευρά, ο μέσος ασιάτης καταναλωτής δεν έχει πολλές διαφορές σε σχέση με τον Ευρωπαίο. Είναι εκτεθειμένος καθημερινά σε πάμπολα μηνύματα, είναι δραστήριος, διαβάζει και ενημερώνεται, αποζητεί την ποιότητα και σε γενικές γραμμές είναι ένας εκπαιδευμένος καταναλωτής. Αλλά, ακόμη και μεταξύ των χωρών που ανήκουν στην ίδια αγορά, όπως για παράδειγμα στην ασιατική, παρατηρούνται αρκετές αποκλίσεις. Η αγοραστική συμπεριφορά και οι ανάγκες του κινέζου καταναλωτή ενδέχεται να είναι αρκετά διαφορετικές από αυτές του Κορεάτη».

«Η Ασιάτισσα είναι τολμηρή, η Ευρωπαία ενημερωμένη και σικ, η Αμερικάνα έμπειρη και preppy».

«Η γυναίκα της Folli Follie είναι μια γυναίκα με έντονη αυτοπεποίθηση, ενημερώνεται και γνωρίζει τις τάσεις της μόδας. Η ρυθμοί της ζωής της είναι γρήγοροι και γι’ αυτό βασικό μέλημά της είναι να ντύνεται σωστά, έξυπνα και κομψά, σε οποιαδήποτε δραστηριότητά της. Αγαπά την καλή ποιότητα, θέλει να κάνει δικό της οτιδήποτε της κεντρίζει το ενδιαφέρον, αλλά παράλληλα δεν θέλει να ξοδεύει μια περιουσία για να το αποκτήσει».

«Ενα τρελό όνειρό μου ήταν να εξελίξω δημιουργικά μία από τις αγαπημένες μου δραστηριότητες, τον σχεδιασμό κοσμημάτων. Ηταν πραγματικά ένα όνειρο ζωής το οποίο δεν θα γινόταν πραγματικότητα αν δεν είχα δίπλα μου τον σύζυγό μου, Δημήτρη Κουτσολιούτσο. Εκείνος αντιλήφθηκε από πολύ νωρίς ότι το συγκεκριμένο χόμπι είχε πάρα πολλές προοπτικές να εξελιχθεί ως επαγγελματική δραστηριότητα και να γνωρίσει την ανάπτυξη που έχει μέχρι σήμερα».

Αφιερώματα
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk