• Αναζήτηση
  • Επιχειρηματίες από τα θρανία

    Καινοτόμες και με σαφή οικολογικό προσανατολισμό ήταν οι εικονικές επιχειρήσεις τις οποίες δημιούργησαν και παρουσίασαν στο κοινό οι δέκα καλύτερες μαθητικές ομάδες από Λύκεια και ένα Γυμνάσιο της χώρας, που πήραν μέρος στην τελική φάση του πανελλαδικού διαγωνισμού «Καλύτερη Εικονική Επιχείρηση 2012», τον οποίο διοργάνωσε το Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/JA Greece στις εγκαταστάσεις του μη-κερδοσκοπικού ινστιτούτου τεχνολογίας AIT, (Αthens Information Technology)

    ΤοΒΗΜΑ Team

    Καινοτόμες και με σαφή οικολογικό προσανατολισμό ήταν οι εικονικές επιχειρήσεις τις οποίες δημιούργησαν και παρουσίασαν στο κοινό οι δέκα καλύτερες μαθητικές ομάδες από Λύκεια και ένα Γυμνάσιο της χώρας, που πήραν μέρος στην τελική φάση του πανελλαδικού διαγωνισμού «Καλύτερη Εικονική Επιχείρηση 2012», τον οποίο διοργάνωσε το Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/JA Greece στις εγκαταστάσεις του μη-κερδοσκοπικού ινστιτούτου τεχνολογίας AIT, (Αthens Information Technology).
    Το πρώτο βραβείο έλαβε ομάδα πέντε μαθητών της σχολής Ι. Μ Παναγιωτόπουλου, παρουσιάζοντας την εικονική επιχείρηση «GRINN A.E». Η επιχειρηματική τους ιδέα βασίστηκε στη σχεδίαση και κατασκευή ενός οικολογικού ηλιακού φορτιστή για κινητά και μικροσυσκευές, ο οποίος λειτουργεί χωρίς μπαταρία λιθίου. Οι νικητές θα εκπροσωπήσουν τη χώρα μας στον αντίστοιχο πανευρωπαϊκό διαγωνισμό «Καλύτερη Εικονική Επιχείρηση 2012», που διοργανώνει το Junior Achievement Europe και το JA Romania (JA – YE Europe) στις 19-22 Ιουλίου 2012, στο Βουκουρέστι.

    Το δεύτερο βραβείο κέρδισε μαθητική ομάδα από το Επαγγελματικό Λύκειο Καλλονής στη Μυτιλήνη, η οποία εντυπωσίασε το κοινό δημιουργώντας και παρουσιάζοντας την εικονική επιχείρηση «KalloniAgroCom», με αντικείμενο την πώληση αγροτικών προϊόντων του νησιού σε συμφέρουσες τιμές μέσω ηλεκτρονικής δημοπράτησης.

    Για το τρίτο βραβείο ο ανταγωνισμός ήταν σκληρός και κατέληξε σε ισοβαθμία ανάμεσα στις εικονικές επιχειρήσεις «ΜUSTERPEACE» από μαθητές του Α’ Αρσάκειου Λύκειου Ψυχικού, οι οποίοι παρουσίασαν το πρωτοπόρο δίγλωσσο (ελληνικά-αγγλικά) νεανικό περιοδικό MUST, γραμμένο από νέους για νέους, και το «SmartPack Co» από μαθητές του Κολλεγίου Ψυχικού, οι οποίοι παρουσίασαν μια ειδικά διαμορφωμένη ξύλινη κατασκευή που παρέχει δυνατότητα ψύξης ή θέρμανσης του περιεχομένου της με το πάτημα ενός διακόπτη.

    Ο Πρόεδρος του ΣΕΝ/JA Greece, κ. Χρήστος Τσάγκος, δήλωσε σχετικά με τον διαγωνισμό: «Οι επιχειρηματικές ιδέες των μαθητών, οι οποίοι δούλεψαν σκληρά και συστηματικά, καθ’όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, απέπνεαν πρωτοτυπία, δημιουργικό ταλέντο και φαντασία. Τα παιδιά κατάφεραν να μας εντυπωσιάσουν για ακόμα μια φορά με την εφευρετικότητά τους, την προσήλωσή τους στον κοινό στόχο και αξίζουν πολλά συγχαρητήρια».
    Οικονομία
    Σίβυλλα
    Helios Kiosk