Απόφαση της Υπουργούς για κατάργηση του Γ4 υποερωτήματος και ανακατανομής των μορίων αξιολόγησής του

Απόφαση της Υπουργούς για κατάργηση του Γ4 υποερωτήματος και ανακατανομής των μορίων αξιολόγησής του | tovima.gr

Σας στέλνω την ενυπόγραφη επιστολή που έστειλα στο Υπουργείο Παιδείας και στην ένωση Ελλήνων φυσικών με αφορμή την απόφαση της Υπουργού Παιδείας για κατάργηση του Γ4 υποερωτήματος και ανακατανομής των μορίων αξιολόγησής του και σας παρακαλώ να το δημοσιεύσετε

Λέγομαι Παπαδάκης Κυριάκος είμαι ενεργός φυσικός στο Γενικό Λύκειο Μοχού Ηρακλείου, εξεταστής των φυσικώς αδυνάτων και βαθμολογητής στο 55ο Βαθμολογικό Κέντρο Ηρακλείου.Διδάσκω Φυσική Κατεύθυνσης από το1988. Σα συνάδελφος λοιπόν θελω να σας καταθέσω τα εξής:

Πρώτα πρώτα συμφωνώ μαζί σας για τη μεγάλη δυσκολία και τη μικρή διαβάθμιση των θεμάτων. ΔΙΑΦΩΝΩ όμως κάθετα μαζί σας με την παρέμβαση που κάνατε και μάλιστα για να σώσετε την τιμή και το κύρος της επιστήμης που υπηρετείτε! Και αυτό γιατί

1)Αντί να καταργήσετε το θέμα θα έπρεπε να προτείνετε να γίνουν αποδεκτές όλες οι λύσεις που επιδέχεται το Γ4 που ασφαλώς είναι περισσότερες από μία. Π.χ το στερεό αποκτά μέγιστη κινητική ενέργεια κάνοντας ανακύκλωση και στη συνέχεια αποκτά μέγιστη στιγμιαία κινητική ενέργεια και ούτω καθεξής. Μ` αυτόν τον τρόπο μήπως επιβραβεύετε την άγνοια και την εγκατάλειψη κάθε προσπάθειας ενώ θα έπρεπε να επιβραβεύατε την γνώση και την επιμονή στην εξεύρεση λύσης;

2)θα ήθελα εδώ να σας ρωτήσω γιατί το Δ4 της Φυσικής Γενικής Παιδείας που είχε επίσης πρόβλημα επιστημονικής επάρκειας δεν έθιγε το κύρος και την τιμή της επιστήμης που υπηρετείτε;

3)Ποιός ηθικός κώδικας σας νομιμοποιεί όταν με την παρέμβασή σας ΑΔΙΚΕΙΤΕ ΚΑΤΑΦΩΡΑ τους λίγους που θα έδωσαν απάντηση και μάλιστα την υποδεικνυόμενη από το ΥΠΘΔΒΜ; Ή μήπως πιστεύετε ότι δεν υπάρχουν έστω λίγα ταλέντα φυσικής ανάμεσα στους υποψήφιους που απάντησαν στο Γ4; Πως λέτε να νιώσουν αυτοί όταν στην ουσία τους κλέβετε 7 μόρια, άταν ακυρώνετε τον κόπο τους και μειώνετε το χρόνο εξέτασης τους και μιλώ για το χρόνο που αφιέρωσαν στην επίλυση του Γ4, ενώ σε άλλους έστω και άν είναι οι πολλοί αντίστοιχα τους πριμοδοτείτε με 7 μόρια και επιπλέον τους επιβραβεύετε που δεν κατάλαβαν ή δεν γνώριζαν ή δεν κοπίασαν όσο οι πρώτοι;

4) Ου εν τω πολλώ το ευ που έλεγαν και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι.Στο όνομα ποιας δημοκρατίας ή ποιάς επιστημονικής δεοντολογίας θυσιάζετε τα ταλέντα- υποψήφιους όπως είπατε στο Δελτίο Τύπου και μάλιστα σε μια εποχή που η κοινωνία μας τους χρειάζεται πιο πολύ από ποτέ;

5)Τώρα περισσότερο από ποτέ ο κάθε υποψήφιος πρέπει να νιώθει ότι το σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι αδιάβλητο, ασφαλές και με ίσους όρους για όλους ανεξαιρέτως.

Πως θα γίνει αυτό όταν η ίδια η Ε.Ε.Φ παρεμβαίνει όχι έγκαιρα άλλα κατόπιν εορτής χωρίς να ερευνήσει πόσοι υποψήφιοι απάντησαν στο Γ4 ή χωρίς να ρωτήσει ούτε καν για τα προσχήματα τη γνώμη των Βαθμολογητών εκτός και αν πιστεύετε ότι όλοι οι βαθμολογητές συμφωνούμε μαζί σας ή έμεις δεν πρέπει να έχουμε σαν επιστήμονες άποψη και ότι πρέπει μόνο να εκτελούμε εντολές;

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Γνώμες
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk