Αύξησε πελάτες και λειτουργικά κέρδη η hellas online

Παρά το αντίξοο οικονομικό περιβάλλον και τον έντονο ανταγωνισμό στην ευρυζωνική αγορά η hellas online προσέλκυσε και το πρώτο τρίμηνο του 2012 με σταθερό ρυθμό νέους LLU πελάτες.

Παρά το αντίξοο οικονομικό περιβάλλον και τον έντονο ανταγωνισμό στην ευρυζωνική αγορά η hellas online προσέλκυσε και το πρώτο τρίμηνο του 2012 με σταθερό ρυθμό νέους LLU πελάτες. Παράλληλα, αύξησε τζίρο και λειτουργικά κέρδη αλλά παραμένει ζημιογόνος στην τελική γραμμή των κερδών.

Η συνολική LLU πελατειακή βάση της εταιρείας στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2012 ανήλθε σε 471.551 πελάτες, αύξηση 13,5 % σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο, και εκτιμώμενο μερίδιο αγοράς 27,4%.
Τα έσοδα για το πρώτο τρίμηνο του 2012 αυξήθηκαν κατά 9,9% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο και έφτασαν τα 62 εκατ. ευρώ από 56,4 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο του 2011. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 16,7 εκατ. ευρώ (+11%) με το περιθώριο EBITDA να φτάνει το 26,9 %.
Οι ζημιές προ φόρων περιορίστηκαν σε 4,5 εκατ. ευρώ από 5,4 εκατ. ευρώ, γεγονός που αποδίδεται στα μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους αλλά και στις μειωμένες αποσβέσεις.
Οι επενδύσεις της εταιρείας το πρώτο τρίμηνο του 2012 ανήλθαν στα 8,1 εκατ. ευρώ ενώ έφτασαν συνολικά τα 382,6 εκατ. ευρώ από τις αρχές του 2006.
Σήμερα, το ιδιόκτητο δίκτυο οπτικών ινών της εταιρείας εκτείνεται σε πάνω από 4.172 χιλιόμετρα πανελλαδικά, παρέχοντας πρόσβαση σε 72% των γραμμών του ΟΤΕ.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk