Το δίλλημα Ευρώ ή Εθνικό Νόμισμα

Το δίλλημα Ευρώ ή Εθνικό Νόμισμα | tovima.gr

Η προεκλογική περίοδος μόλις άρχισε άλλα η αρχή το ήμισυ του παντός. Τα κόμματα κουρασμένα και ζαλισμένα από τα προηγούμενα αποτελέσματα δεν ξέρουν που πατάνε και που βρίσκονται. Αυτά που κέρδισαν ζαλισμένα από την απρόσμενη νίκη έχουν πιστέψει ότι ή στρατηγική τους είναι σωστή και θα επενδύσουν πάνω στα ίδια. Αυτά που έχασαν θα τους φάει το σαράκι της ηττοπάθειας και θα προσπαθήσουν να αντιγράψουν κάποια από τα συνθήματα των νικητών προσαρμοσμένα στην ιδεολογική τους πλατφόρμα.

Σε λιγότερο από τριάντα μέρες θα πρέπει να δημιουργηθεί μία κυβερνητική πλειοψηφία και ένα πρόγραμμα το οποίο θα πρέπει να κινητοποιήσει το λαό προς μία σωστή κατεύθυνση. Τέτοιες ώρες είναι που δεν θέλεις αρχηγό αλλά ηγέτη. Το μόνο το οποίο μπορεί να αντικαταστήσει την έλλειψη ηγεσίας είναι μια καλά οργανωμένη ομάδα η οποία έχει μια ξεκάθαρη στρατηγική. Αντί αυτού βλέπουμε μία Προεκλογική Πολιτική Επικοινωνία από όλα τα κόμματα χωρίς στρατηγική και νόημα.

Όλοι ασχολούνται με το ποιος και πόσες φορές θα βγει σε κάποιο μέσο αλλά κανείς με το τι λέει εκεί που βγαίνει. Ιδιαίτερα στην παρούσα προεκλογική περίοδο όλοι ξέχασαν ότι ο λαός επιλέγει για το ποιός θα τον κυβερνήσει και έτσι απολαύσαμε ατελείωτες ώρες πολυλογίας για το πώς φθάσαμε ως εδώ και ούτε μία ώρα για το πώς θα βγούμε από τη στενωπό. Παρατηρούμε λοιπόν τα ΜΜΕ να παρουσιάζουν συνέχεια μπροστά μας το δίλλημα Ευρώ ή Εθνικό Νόμισμα χωρίς να μπορούν να μας εξηγήσουν ποια παράταξη υποστηρίζει την επιστροφή σε εθνικό νόμισμα. Αλήθεια υπάρχει έστω και ένας στην Ελλάδα ο οποίος να πιστεύει ότι μπορεί να σχεδιάσει και να υλοποιήσει ένα τέτοιο εγχείρημα; Έστω (για την κουβέντα) ότι το σχεδίασε και το υλοποίησε.

Ποιος είναι αυτός ο οποίος θα πείσει του Έλληνες να το χρησιμοποιήσουν; Τι επιχειρήματα θα χρησιμοποιήσει; Τα μεγάλα τηλεοπτικά κανάλια έχοντας εκπαιδεύσει για χρόνια τους μεγαλοδημοσιογράφους σε ρόλο κομματαρχών αδυνατούν να δουν με ρεαλισμό τα γεγονότα. Εξακολουθούν να πιστεύουν ότι ελέγχουν το πλήθος. Αυτό το οποίο στην πραγματικότητα εξακολουθούν να ελέγχουν είναι το τηλεοπτικό κοινό το οποίο όσο πάει και μεγαλώνει σε ηλικία και σε μαλθακότητα.

Το νεανικό και το πλέον ενεργό κομμάτι ολισθαίνει όλο και περισσότερο στα social media. Δεν αρκείται στην ενημέρωση θέλει και να πεισθεί με λογικά επιχειρήματα. Οι δημοσιογράφοι παλαιότερα ξεχώριζαν για τα έξυπνα και δύσκολα ερωτήματα που έθεταν στον συνομιλητή τους. Σήμερα αδυνατούν να παρακολουθήσουν τα ερωτήματα τα οποία κυκλοφορούν στο διαδίκτυο. Αυτοϋπνωτίζονται βλέποντας τον εαυτόν τους στο monitor και πιστεύουν ότι όταν ξυπνήσουν όλα θα είναι όπως πριν. Εάν οι επιχειρηματίες των ΜΜΕ δεν κατανοήσουν ότι marketing δεν είναι οι εκδηλώσεις αλλά ή στρατηγική που καθορίζει συμπεριφορές θα ακολουθήσουν το πολιτικό σύστημα στην κατρακύλα.

Άσχετα με το ποιος θα νικήσει στις επόμενες εκλογές το μόνο σίγουρο είναι ότι η Ελλάδα του 2013 δεν θα έχει καμία σχέση ,με την Ελλάδα του 2003. Νικητής τόσο στο πολιτικό όσο και στο επιχειρηματικό περιβάλλον θα είναι όποιος έχει τοποθετήσει τα πιόνια του σωστά στην σκακιέρα. Καλή τύχη Ελλάδα.

Σύμβουλος Επικοινωνίας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Γνώμες
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk