on air

Το προπερασμένο Σάββατο το «Ολα για την υγεία mou» έκανε θεαματικότητες 17,9%, οι «Κηπουροί του Mega» 19,2% και οι «Γλυκές αλχημείες» 20,7%. Οι ικανοποιητικοί αριθμοί επιβεβαιώνουν ότι, αν η εφετινή τηλεοπτική περίοδος δεν ευνόησε τη μυθοπλασία και τα τηλεπαιχνίδια, ήταν μια καλή χρονιά για θεματικές εκπομπές που αφορούν την καθημερινότητά μας.

on air | tovima.gr
Το προπερασμένο Σάββατο το «Ολα για την υγεία mou» έκανε θεαματικότητες 17,9%, οι «Κηπουροί του Mega» 19,2% και οι «Γλυκές αλχημείες» 20,7%. Οι ικανοποιητικοί αριθμοί επιβεβαιώνουν ότι, αν η εφετινή τηλεοπτική περίοδος δεν ευνόησε τη μυθοπλασία και τα τηλεπαιχνίδια, ήταν μια καλή χρονιά για θεματικές εκπομπές που αφορούν την καθημερινότητά μας. Εκπομπές που δεν στοιχίζουν πολύ (έχουν χορηγούς), που ψυχαγωγούν και ενημερώνουν, η επιτυχία των οποίων δείχνει στα κανάλια τον δρόμο προς την ανανέωση-αναδόμηση του προγράμματός τους.
Βεβαίως, δεν είναι τυχαία η προτίμηση που τους δείχνει το κοινό. Κύριος λόγος, η αρτιότητα της παραγωγής τους. Στο «Ολα για την υγεία mou» ο Μιχάλης Κεφαλογιάννης μιλάει ακόμη και για δύσκολα και δυσάρεστα θέματα με τρόπο που όχι μόνο δεν ενοχλεί αλλά και καθησυχάζει. Οι «Κηπουροί», που όταν πρωτοξεκινούσαν θεωρούσα δεν θα τα κατάφερναν, όχι τόσο λόγω των ταλαντούχων επαγγελματιών που στήνουν και παρουσιάζουν την εκπομπή όσο εξαιτίας της μηδενικής οικολογικής συνείδησης των Ελλήνων, με διέψευσαν δίνοντάς μου το έναυσμα να βάλω και εγώ περισσότερο πράσινο στο μπαλκόνι μου – από δίπλα το παρόμοιας λογικής «Κηπουρέματα». Ο Στέλιος Παρλιάρος αποδεικνύει με τις «Γλυκές αλχημείες» ότι εκτός από εξαιρετικός ζαχαροπλάστης είναι και καλός παρουσιαστής, με τους νεαρούς συνεργάτες-μαθητές του να προσθέτουν κέφι στο πλατό.
Οσο για τις σχετικές με το φαγητό εκπομπές, οι «Σεφ στον αέρα» της Ελένης Ψυχούλη, ανεπιτήδευτοι και επικοινωνιακοί (με τη βοήθεια της παρουσιάστριας-μαγείρισσας που δίνει εντέχνως ρυθμό), παρέχουν δεκάδες ιδέες για εύκολα και δυσκολότερα φαγητά που μπορούν να τα μαγειρέψουν όλοι. Ο έμπειρος Βαγγέλης Δρίσκας του «Γεύσεις στη φύση», μη μπορώντας να κρύψει τον ενθουσιασμό του όποτε μαγειρεύει στην ωραιότερη κουζίνα που έχω δει στην ελληνική τηλεόραση, μας παρασύρει στον γεμάτο μυρωδιές κόσμο του – ο τρόπος με τον οποίο περιγράφει τα μυρωδικά του σε κάνει, τη στιγμή που μιλάει, π.χ., για το φασκόμηλο, σχεδόν να το μυρίζεις. Με παρόμοια ανοιχτόκαρδη διάθεση ο Αθηναγόρας Κωστάκος του «Cook smart» και η Ντίνα Νικολάου του «Στην κουζίνα με την Ντίνα», η οποία αφήνει πίσω της τον τίτλο της σεφ (με εστιατόριο και στο Παρίσι) και γίνεται η φίλη που έρχεται για να μοιραστεί μαζί σου τα καλύτερα φαγητά της, πάντα με ένα γενναιόδωρο χαμόγελο στο πρόσωπό της.
Αυτό το χαμόγελο, χαρακτηριστικό όλων των επαγγελματιών που προαναφέραμε, αποτελεί ένα ακόμη (βασικό) συστατικό της τηλεοπτικής επιτυχίας τους: Απαντες αγαπάνε τη δουλειά τους, κάτι που περνάει στους μπουχτισμένους από «δηθενιά» και κακής ποιότητας lifestyle τηλεθεατές μέσα από παραγωγές που προτείνουν ένα άλλο, δημιουργικό και αισιόδοξο lifestyle. Ευτυχώς που μέσα σε ένα τηλεοπτικό τοπίο κενότητας και αφασίας υπάρχει και αυτό.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Γνώμες
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk