Επιχείρηση «τουρισμός»

Ο λαμπερός ήλιος, το μεσογειακό κλίμα, η ελληνική κουζίνα, οι παρθένες παραλίες, τα μοναδικά μνημεία αλλά και η αυθεντικότητα των κατοίκων ρίχνονται στη μάχη για την προσέλκυση περισσότερων τουριστών. Η νέα διαφημιστική εκστρατεία του ΕΟΤ ξεκίνησε στις 14 Μαΐου και περιλαμβάνει πέντε σποτ, διάρκειας ενός λεπτού το καθένα, τα οποία θα προβάλλονται από το Travel Channel για τους επόμενους τρεις μήνες. Το διεθνές ταξιδιωτικό τηλεοπτικό δίκτυο θα «παίξει» συνολικά 910 φορές τα μικρά φιλμ σε όλες τις χώρες στις οποίες εκπέμπει στην Ευρώπη –ανάμεσά τους το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γερμανία- αλλά και στη Μέση Ανατολή και την Αφρική.

Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν σε Θεσσαλονίκη, Πήλιο, Βόλο, Μετέωρα, Ζαγοροχώρια, Κέρκυρα, Αθήνα, Σαντορίνη και Κρήτη, καθώς ο ΕΟΤ έκρινε ότι τα συγκεκριμένα μέρη αποτελούν τους ιδανικούς προορισμούς, που αναδεικνύουν την ποικιλία των τουριστικών επιλογών. Η αλήθεια είναι πάντως, ότι τα city breaks, τα νησιά και η ενδοχώρα δεν θα μπορούσαν παρά να δελεάζουν τους απανταχού ταξιδιώτες, αλλά και να συνθέτουν μοναδικές εικόνες.

«O στόχος του προγράμματος είναι η υπενθύμιση της μοναδικότητας της χώρας, καθώς ο φυσικός της πλούτος παραμένει ανεπηρέαστος και “αμόλυντος” από την οικονομική κρίση και την αρνητική περιρρέουσα ατμόσφαιρα», εξηγεί η Σύμβουλος του Γενικού Γραμματέα στον ΕΟΤ, Βένη Κλεονάκου και προσθέτει: «Η χώρα μας συνεχίζει να αποτελεί έναν εξαιρετικά ελκυστικό προορισμό για επισκέπτες από ολόκληρο τον κόσμο που θέλουν να ζήσουν πρωτόγνωρες ταξιδιωτικές εμπειρίες».

Η βασική διαφορά της συγκεκριμένης καμπάνιας έγκειται στη διάρκεια των κλιπ. Οι προηγούμενες παραγωγές περιορίζονταν είτε σε τηλεοπτικά σποτ διάρκειας 30 δευτερολέπτων, είτε σε οδοιπορικά των 4 λεπτών –όπως το «You In Greece». Το νέο υλικό όμως, διαρκεί ένα λεπτό και έχει συγκεκριμένο κείμενο εκφώνησης, το οποίο παραπέμπει στα θεματικά στοιχεία που έχουν επιλεγεί. Η συνεργασία με το Travel Channel ξεχωρίζει και για ακόμα έναν λόγο. Απευθύνεται κυρίως στους «late-bookers», λόγω της χρονικής περιόδου που προβάλλεται -Μάιος, Ιούνιος, αρχές Ιουλίου- και επιχειρεί να τους πείσει να προτιμήσουν την Ελλάδα για τη φετινή τους καλοκαιρινή απόδραση.

Το σίγουρο είναι πάντως, ότι ακόμα και σε τέτοιους καιρούς, η χώρα μας παραμένει ένας από τους πλέον αναγνωρίσιμους και δημοφιλείς προορισμούς διακοπών παγκοσμίως και ο ΕΟΤ έχει βαλθεί να ενισχύσει την εικόνα της, προωθώντας το προφίλ της «διαχρονικής και αξιόπιστης» επιλογής. Στο πλαίσιο της ίδιας καμπάνιας μάλιστα, το διεθνούς φήμης κανάλι θα αφιερώσει στον ελληνικό τουρισμό ένα ολόκληρο Σαββατοκύριακο για να δείξει σχετικές εκπομπές από πρόσφατες παραγωγές του και θα πραγματοποιήσει διαγωνισμό με δώρο ένα ταξίδι.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
BHMAgazino
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk