Η Friesland αναβαθμίζει τον ρόλο της στην Ελλάδα

Σε κέντρο ανάπτυξης της στη ΝΑ Ευρώπη αναβαθμίζει την Ελλάδα η Ολλανδική εταιρία γαλακτομικών FrieslandCampina η οποία αποκτά πρωταγωνιστικό ρόλο στον κλάδο.

Σε κέντρο ανάπτυξης της στη ΝΑ Ευρώπη αναβαθμίζει την Ελλάδα η Ολλανδική εταιρία γαλακτομικών FrieslandCampina η οποία αποκτά πρωταγωνιστικό ρόλο στον κλάδο.
Οπως ανέφερε παρουσιάζοντας τη στρατηγική και τις δραστηριότητες της εταιρίας ο διευθύνων σύμβουλος κ. Γρ. Σκλήκας σε εκδήλωση σχετικά με την πορεία των προιόντων της:
– «Η πορεία της FrieslandCampina Hellas κατά το 2011 κρίνεται ως πολύ καλή, λαμβανομένων υπόψη των ιδιαίτερα αντίξοων συνθηκών που επικρατούν στην ελληνική οικονομία, καθώς πέτυχε αύξηση του κύκλου εργασιών σε σχέση με το 2010 αλλά και μεγέθυνση του αριθμού απασχολουμένων, χάρη στη σημαντική επένδυση των νέων παραγωγικών εγκαταστάσεων γάλακτος στην Πάτρα».
Και πρόσθεσε πως στη διάρκεια της τελευταίας εξαετίας «έχει κατακτήσει την πρώτη θέση στο σύνολο της αγοράς γαλακτοκομικών προϊόντων, καθώς και την πρώτη θέση στις 5 από τις 6 κατηγορίες προϊόντων του κλάδου».
Πράγματι οι πωλήσεις της πέρυσι ανήλθαν στα 330 εκατ. ευρώ και αξίζει να σημειωθεί ότι από το περασμένο φθινόπωρο άρχισε να λειτουργεί στην Πάτρα η δεύτερη παραγωγική μονάδα της FrieslandCampina Hellas, όπου και παράγεται το γάλα υψηλής παστερίωσης Νουνού Family.
Ο κ. Σκλήκας είπε ακόμη ότι η ανταγωνιστικότητα της εταιρείας οφείλεται «στην εξοικονόμηση κόστους, χωρίς να θυσιάσουμε θέσεις εργασίας και χωρίς να περικόψουμε τις απολαβές του προσωπικού» ενώ «με προσεκτική διαχείριση των χρηματοροών, προσαρμόζουμε τις κινήσεις μας σε μια «αναιμική αγορά» η οποία ασκεί σημαντικές πιέσεις, κυρίως μέσω των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας».
Αναφορικά με την αγορά των τυροκομικών προϊόντων επισημάνθηκε το γεγονός ότι η κατά κεφαλήν κατανάλωση τυριών στην Ελλάδα είναι πολύ υψηλή, ανέρχεται στα 27 κιλά ετησίως και η συγκεκριμένη κατηγορία αντιστοιχεί στο 50% της αγοράς των γαλακτοκομικών προϊόντων. Το Milner όπως τονίστηκε χαρακτηριστικά «είναι ο αδιαφιλονίκητος ηγέτης στην αγορά των επώνυμων κίτρινων τυριών».

Ηταν το πρώτο κίτρινο τυρί με χαμηλά λιπαρά που εμφανίστηκε στην ελληνική αγορά, το 1997, από την εταιρεία Quality Foods International – πρόσφατα με τη συγχώνευση της Friesland με την Campina η εισαγωγή και διακίνησή του στην ελληνική αγορά γίνεται από τη FrieslandCampina.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk