Ομόνοια. Πλατεία ιστορική, χώρος μαγικός με μυστική ζωή, ομφαλός της Αθήνας μα και γοητευτικό λογοτεχνικό κέντρο με μυθοποιητική εξουσία πάνω στους σύγχρονους συγγραφείς. Από τα τέλη του 19ου έως τα τέλη του θνήσκοντος 20ου αιώνα πλείστοι συγγραφείς, ποιητές και τραγουδοποιοί έχουν εντρυφήσει στα ενδότερα της πλατείας. Από τον Μιχαήλ Μητσάκη και τον Ιωάννη Κονδυλάκη πήραν τη σκυτάλη ο Γιώργος Σεφέρης, ο Γιώργος Θεοτοκάς, ο Κώστας Ταχτσής, ο Αλέξανδρος Κοτζιάς, ο Νίκος Γκάτσος, ο Χένρυ Μίλλερ, ο Νίκος Τσιφόρος, ο Γιάννης Μαρής, ο Μιχάλης Κατσαρός, ο Μόνος Χατζιδάκις, ο Μίκης Θεοδωράκης, ο Διονύσης Σαββόπουλος, ο Θανάσης Βαλτινός, ο Γιώργος Χρονάς, ο Γιάννης Πατίλης, ο Σωτήρης Δημητρίου, ο Μανώλης Ρασούλης, η Αφροδίτη Μάνου, η Μαρία Μήτσορα, η Μαρία Δαμανάκη, ο Διονύσης Καψάλης, ο Θοδωρής Γκόνης και άλλοι πολλοί.{{{ moto }}}
Στείλτε sms γράφοντας ΒΗΜΑFM (κενό) ΟΝΟΜΑ και αποστείλετε στο 54010
Η Ομόνοια σήμερα δεν είναι μόνο ένας συγκοινωνιακός κόμβος ούτε μόνο πέρασμα Αθηναίων, επαρχιωτών και ξένων τουριστών μα και ένας χώρος όπου βρίσκουν καταφυγή και παραμυθία μετανάστες, πρόσφυγες, ενδεείς και άλλοι αναξιοπαθούντες. Το παρόν βιβλίο εκτός από τα σημαντικότερα ιστορικά στοιχεία για την πλατεία, περιέχει σε ξεχωριστά κεφάλαια κείμενα για τα καφενεία της, τα σουβλατζίδικα, τα φαστ-φούντ, τους κινηματογράφους, τα φαρμακεία, τα κουρεία, τα περίπτερα, το υπόγειο, το μετρό, τους αστυφύλακες, τους ανθρώπους της νύχτας, τις φυλές της νεολαίας, αλλά και τους ήχους, τις μυρωδιές, τα χρώματα, τις παραδοξότητες.
Στείλτε sms γράφοντας ΒΗΜΑFM (κενό) ΟΝΟΜΑ και αποστείλετε στο 54010
Περιέχει ακόμα κείμενα για τα Δεκεμβριανά και τον Άρη Βελουχιώτη, για τα Ιουλιανά, για την Κατερίνα Γώγου και τον Μένη Κουμανταρέα κι ένα απόσπασμα από το σχεδόν άγνωστο ημερολόγιο του Κ. Π. Καβάφη, ο οποίος είχε επισκεφθεί την Αθήνα στις αρχές του αιώνα.
Σπουδή φθοράς αλλά και μνήμης, το Ομόνοια 2000 είναι επίσης μια ελεγεία για την παιδική και την εφηβική ηλικία και επιπλέον για τον κόσμο των νεανικών ονείρων και οραμάτων, ντοκουμέντο και ενθύμιο μαζί.