Το λάθος

Η δραματική μείωση της διαφημιστικής δαπάνης εξαιτίας της οικονομικής κρίσης είναι ο βασικός παράγοντας που επικαλούνται τα στελέχη των καναλιών για να δικαιολογήσουν την «φτώχεια» του προγράμματος τους. Η πτώση των εσόδων είναι δεδομένη. Όμως.

Το λάθος | tovima.gr

Η δραματική μείωση της διαφημιστικής δαπάνης εξαιτίας της οικονομικής κρίσης είναι ο βασικός παράγοντας που επικαλούνται τα στελέχη των καναλιών για να δικαιολογήσουν την «φτώχεια» του προγράμματος τους. Η πτώση των εσόδων είναι δεδομένη.

Όμως. το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα κανάλια είναι χρόνιο. Εδώ και καιρό διευθυντές προγράμματος και στελέχη χρυσοπλήρωναν «ξεγάνωτους τενεκέδες» τους οποίους βάφτιζαν φωστήρες της ψυχαγωγίας, πραγματοποιούσαν μεταγραφές εκατομμυρίων παρουσιαστών και δημοσιογράφων που έπαιρναν λεφτά «αέρα» (!), ενέτασσαν στο πρόγραμμα κακόγουστες και πανάκριβες παραγωγές και μοίραζαν χρήμα απλόχερα. Ουσιαστικά έστηναν ένα οικοδόμημα στον αέρα και για να είμαστε ακριβείς στον αέρα τον κοπανιστό. Όλη αυτή η σπατάλη ακόμα και κατά την εποχή των τετράπαχων αγελάδων ήταν εξωφρενική.

Αυτή πληρώνουν τώρα τα κανάλια. Εξαιτίας της άδειασαν τα συρτάρια τους. Δε φταίει μόνο η οικονομική κρίση. Και αν τώρα τα στελέχη των καναλιών ρίχνουν αλλού τις ευθύνες ας μην ξεχνάνε ότι οι ευθύνες είναι μόνο δικές τους.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Γνώμες
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk