Γερμανοί tour operators: Η Ελλάδα να επαναπροσδιορίσει το τουριστικό της προφίλ

Την ανάγκη η Ελλάδα να επαναπροσδιορίσει το τουριστικό της προφίλ επισήμαναν οι μεγαλύτεροι Γερμανοί Tour Operators κατά τη διάρκεια του συνεδρίου του κορυφαίου τουριστικού ειδησεογραφικού οργανισμού της Ευρώπης FVW, που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα σε συνεργασία με το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδας (ΞΕΕ)

Την ανάγκη η Ελλάδα να επαναπροσδιορίσει το τουριστικό της προφίλ επισήμαναν οι μεγαλύτεροι Γερμανοί Tour Operators κατά τη διάρκεια του συνεδρίου του κορυφαίου τουριστικού ειδησεογραφικού οργανισμού της Ευρώπης FVW, που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα σε συνεργασία με το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδας (ΞΕΕ).
Η πρωτοβουλία του ΞΕΕ εντάσσεται σε σχέδιο δράσης για την τόνωση της ζήτησης στις αγορές που παρουσιάζουν σημαντική υστέρηση στις κρατήσεις, όπως η γερμανική. «Νομίζω ότι τίποτα δεν θα μπορούσε να εμπεδώσει την αίσθηση της ασφάλειας σε εσάς τους ίδιους, στους συνεργάτες και αναγνώστες σας, περισσότερο από το να βρεθείτε ακριβώς στο κέντρο της Αθήνας», σημείωσε ο πρόεδρος του ΞΕΕ κ. Γιώργος Τσακίρης.
Μεταξύ των συμπερασμάτων στα οποία κατέληξαν οι εκπρόσωποι των ταξιδιωτικών οργανισμών της Γερμανίας, κοινή ήταν η άποψη ότι η Ελλάδα δεν έχει προσαρμόσει το τουριστικό προφίλ της στις ανάγκες του σύγχρονου τουρίστα. Ωστόσο εξακολουθεί να αποτελεί εν δυνάμει τον πιο ελκυστικό προορισμό στην Ευρώπη κατά τους Γερμανούς με ποσοστό 67% σύμφωνα με σχετική έρευνα. Η χώρα παραμένει συνυφασμένη με την εικόνα του «Ζορμπά», προβάλλοντας τα αρχαία της μνημεία με τη λογική της δεκαετίας του ’60, αντίληψη που έχει ξεπεραστεί και δεν ενδιαφέρει πλέον τον σύγχρονο τουρίστα, ο οποίος αναζητά την πολιτιστική εμπειρία με διαφορετικό τρόπο, αλλά και την εμπειρία του φαγητού και της διασκέδασης, όπως ο ντόπιος πληθυσμός. Η νέα γενιά, όπως τονίστηκε, δεν ξέρει τι είναι «Ζορμπάς» και «Καζαντζάκης», ενώ η χώρα οφείλει να αναδείξει τα πολιτιστικά της πλεονεκτήματα, διορθώνοντας την εξυπηρέτηση και τις υποδομές της.
Ειδική αναφορά έγινε στην Αθήνα, με την ανάγκη δημιουργίας ενός νέου master plan, αφού η ελληνική πρωτεύουσα δεν έχει καταφέρει να αποκτήσει τουριστικό στίγμα, ανάλογο της Βαρκελώνης και του Βερολίνου. Από την άλλη σημειώθηκε ότι οι εικόνες με απεργίες, διαδηλώσεις και φθορές δεν αποτελούν ελληνικό φαινόμενο και είναι πολύ εύκολο να ξεχαστούν και να αντιστραφεί το κλίμα.
Κατά την παρουσίασή του ο επικεφαλής της TUI A.G. και πρόεδρος της Διεθνούς Επιτροπής της Ενωσης των Γερμανών Τουριστικών Πρακτόρων κ. Γκούντερ Ιλάου, αναφέρθηκε στις προοπτικές της «τρίτης ηλικίας» η οποία διευρύνει συνεχώς τα μερίδια της σε όλο τον κόσμο (14% από το 2000 έως το 2011). Σημείωσε επίσης ότι οι ξενοδόχοι πρέπει να εκσυγχρονίζουν διαρκώς το προϊόν τους και να το προσαρμόζουν χωρίς καθυστερήσεις στις απαιτήσεις της πελατείας τους.
Επίσης η εύκολη πρόσβαση στους νησιωτικούς προορισμούς με πυκνά και σταθερά δρομολόγια εξακολουθεί να αποτελεί ζητούμενο από τους γερμανούς τουριστικούς επιχειρηματίες. Στο πλαίσιο αυτό, έμφαση δόθηκε στα προβλήματα που παρουσιάζει τους θερινούς μήνες το αεροδρόμιο Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης», που είναι το πρώτο από πλευράς τουριστικής σημασίας για την Ελλάδα.
Το workshop έλαβε χώρα στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία και ολοκληρώθηκε την περασμένη Δευτέρα μετά από επίσκεψη των κορυφαίων Γερμανών Tour Operators και δημοσιογράφων σε προορισμούς που αναδεικνύουν το εγχώριο τουριστικό προϊόν (Αστέρας Βουλιαγμένης, Costa Navarino, οινοποιείο Σεμέλη κ.λ.π.).

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk