Μπραντ Πιτ: το νέο πρόσωπο της Chanel

«Το μόνο που φοράω όταν κοιμάμαι είναι το άρωμα Νο5 της Chanel» είχε δηλώσει το 1953 η Μέριλιν Μονρόε -η οποία υπήρξε μια από τις διασημότερες εκπροσώπους του-, εκτοξεύοντας τότε στα ύψη τις πωλήσεις του διαχρονικού αρώματος του γαλλικού οίκου.

Την θέση της καλείται τώρα να πάρει ο γοητευτικός ηθοποιός Μπραντ Πιτ, που θα είναι το νέο πρόσωπο της διαφημιστικής καμπάνιας του «Νο5», σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση του γραφείου τύπου του οίκου το οποίο όμως αρνήθηκε να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.

Αν και η βιομηχανία των αρωμάτων δεν μας έχει συνηθίσει σε διαφημιστικές καμπάνιες γυναικείων αρωμάτων με άνδρες πρωταγωνιστές, ωστόσο φήμες θέλουν τον διάσημο γαλλικό οίκο να ετοιμάζει το λανσάρισμα μιας ανδρικής έκδοσης του Νο5 -κάτι το οποίο δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα από την Chanel.

Λέγεται μάλιστα ότι ο 48χρονος ηθοποιός θα αμειφθεί με ένα επταψήφιο ποσό, ενώ τα γυρίσματα και οι φωτογραφήσεις για την καμπάνια αναμένεται να ξεκινήσουν στο Λονδίνο αυτή την εβδομάδα.

Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι το Chanel Νο5 δημιουργήθηκε κατόπιν παραγγελίας της Κοκό Σανέλ από τον αρωματοποιό Ernest Beaux.

Η θρυλική σχεδιάστρια μόδας και ιδρύτρια του οίκου Chanel ήθελε ένα «γυναικείο άρωμα που να μυρίζει σαν γυναίκα» και όταν διάσημος αρωματοποιός της παρουσίασε τη πέμπτη δημιουργία του, η Κοκό ενθουσιάστηκε.

Ονόμασε το άρωμά της No. 5, αφενός γιατί ήταν η πέμπτη δημιουργία του Ernest Beaux αλλά και γιατί το πέντε ήταν ο τυχερός της αριθμός.

Με συστατικά από τριαντάφυλλο, γιασεμί, βανίλια και εσπεριδοειδή αποτελεί πλέον ένα από τα πιο διαχρονικά αρώματα όχι μόνο του συγκεκριμένου οίκου αλλά και όλων των εποχών.

Εκτός από την Μέριλιν Μονρόε, στην 91 ετών ιστορία του, πρέσβειρες του εν λόγω αρώματος έχουν υπάρξει μεταξύ άλλων οι Κατρίν Ντενέβ, Νικόλ Κίντμαν, Βανέσα Παραντί και Όντρεϊ Τοτου.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Αφιερώματα
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk