offstage

Οι εκλογές ήταν ενδεχομένως το μεγαλύτερο στοίχημα των καναλιών για την τρέχουσα σεζόν. Μείζον θέμα, κινητικότητα, σημαντική διαδικασία εν εξελίξει και όλα αυτά σε μια από τις κρισιμότερες ιστορικά στιγμές της χώρας. Δυστυχώς, η ευκαιρία πήγε χαμένη.

offstage | tovima.gr
Οι εκλογές ήταν ενδεχομένως το μεγαλύτερο στοίχημα των καναλιών για την τρέχουσα σεζόν. Μείζον θέμα, κινητικότητα, σημαντική διαδικασία εν εξελίξει και όλα αυτά σε μια από τις κρισιμότερες ιστορικά στιγμές της χώρας. Δυστυχώς, η ευκαιρία πήγε χαμένη. Η τηλεοπτική προεκλογική περίοδος απεδείχθη φτωχή και άνυδρη. Τα κανάλια δεν κατάφεραν να αξιοποιήσουν το γεγονός ότι, δεδομένης της απουσίας εκλογικών περιπτέρων και δεκάδων εκλογικών κέντρων, τα περισσότερα μάτια ήταν στραμμένα σε αυτά. Στη σύντομη αυτή προεκλογική περίοδο είδαμε ξανά και ξανά συνεντεύξεις οι οποίες δόθηκαν και πάρθηκαν με την ίδια λογική που εφαρμόζεται εδώ και χρόνια. Η αγωνία ήταν να εξασφαλιστεί χρόνος ώστε να προβληθούν όσο το δυνατόν περισσότερα πρόσωπα παρά το να εκμαιευθεί κάτι ουσιαστικό. Οι ίδιες αντιπαραθέσεις, οι ίδιες κοκορομαχίες και, φυσικά, για ακόμη μία φορά επανάληψη θεωριών, υποσχέσεων και ειδικά για εφέτος και μετανοιών.
Υπήρχαν στιγμές όπου ακόμη και η εικόνα έμοιαζε αποκαρδιωτική, με πάνελ φορτωμένα υποψηφίους σαν τα τραπέζια του γάμου. Ποιος να πρωτομιλήσει και τι να πει;
Ακόμη και τα τηλεοπτικά σποτ έδειξαν ότι εγκλώβισαν αρχηγούς και ιδεολογίες σε τηλεοπτικά κλισέ. Τι ήταν μακράν πιο αυθόρμητο και χαριτωμένο; Η χαρακτηριστική άνεση του Ευάγγελου Βενιζέλου στη συνέντευξή του στο Ζάππειο, όπου απάντησε στον Αλέξη Τσίπρα, που τον κατηγόρησε ότι έχει ξεφύγει, με την ατάκα «τράτζικ». Οπως επίσης τα λογοπαίγνια του Αντώνη Σαμαρά για το επικείμενα πολιτικά παντρολογήματα Τσίπρα – Καμμένου. Ακόμη και οι αψιμαχίες Παπαρήγα – Τσίπρα.
Ολα αυτά αποδεικνύουν ότι ενδεχομένως πολλοί από τους συμβούλους δεν οσφρίστηκαν την ανάγκη του κόσμου. Πώς αλλιώς να ερμηνεύσεις τους περιπάτους σε απρόσωπα κτίρια και τα σκηνοθετημένα βλέμματα έξω από το παράθυρο;
Η επόμενη ημέρα θα βρει τα κανάλια στην ίδια αλλά και σε χειρότερη κατάσταση. Τα χρήματα που μπήκαν στα ταμεία από την πολιτική διαφήμιση δεν ήταν τόσο πολλά ώστε να πάρουν ανάσα. Δυστυχώς, η απόπειρα να κλέψουν κάποιοι τις εντυπώσεις περιορίστηκε στα σακάκια των παρουσιαστριών ή σε ατάκες που μοιάζουν φτωχές μπροστά στις αυξημένες προσδοκίες του ταλαιπωρημένου λαού.
Ανθοστολισμένοι
Η χαμένη τιμή της ζαρντινιέρας
Ηταν να μην μπει ο Μάης. Ξαφνικά όλα τα κεφάλια των ελληνίδων παρουσιαστριών μεταμορφώθηκαν σε γλάστρες ανθισμένες. Θαρρείς και κάποιος τους έδωσε το σύνθημα να μετατρέψουν την τηλεόραση σε ανθοκομική έκθεση, σε γιορτή των λουλουδιών. Η υπερβολή σε όλο της το μεγαλείο. Μια υπερβολή που επιβεβαιώνεται και από την άλλη αντίδραση. Αυτή απέναντι στις υψηλές θερμοκρασίες. Τις οποίες οι περισσότερες θεώρησαν ως ικανό κίνητρο
για να μπορέσουν να ξεγυμνωθούν με άνεση στο γυαλί. Αλί που το έχει η κούτρα τους…

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Γνώμες
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk